Αν βρίσκεστε σε αναζήτηση νέων ταλέντων και αν θέλετε να αυξήσετε το ενδιαφέρον για το brand σας ως εργοδότης, η αλληλεπίδραση με υποψηφίους μέσω εξειδικευμένων online εκδηλώσεων μπορεί να αποτελέσει ένα πολύτιμο πρώτο βήμα.


Αντί να χρησιμοποιήσετε πιο παθητικές δραστηριότητες, όπως η πληρωμένη διαφήμιση μέσω των social media, μπορείτε να καταφύγετε στη διοργάνωση online εκδηλώσεων. Oι εκδηλώσεις αυτές μπορούν να συμβάλλουν στην ενίσχυση του brand σας και στο να προκαλέσετε ενδιαφέρον για την εταιρεία σας σε άτομα που μπορεί να μην είχαν δείξει προηγουμένως. 

Τι μπορούν να πετύχουν οι online εκδηλώσεις όσον αφορά το branding του εργοδότη;

Η διοργάνωση μιας ενημερωτικής εκδήλωσης - για παράδειγμα μιας εκδήλωσης με τη μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων - επιτρέπει στις εταιρείες να κάνουν μια εκτίμηση της γνώμης των υποψηφίων και να προσδιορίσουν τι θέλουν να γνωρίζουν οι δυνητικοί υποψήφιοι για εκείνες πριν υποβάλουν την αίτησή τους.


Σύμφωνα με την έκθεση Global Talent Trends του LinkedIn για το 2016, το μεγαλύτερο εμπόδιο για όσους αναζητούν μία νέα θέση εργασίας είναι ότι δεν έχουν αρκετές πληροφορίες για τις εταιρείες. Εάν ανακαλύψετε αυτό που θέλουν να μάθουν οι υποψήφιοι, θα αποκτήσετε πληροφορίες που άλλες επιχειρήσεις δε θα έχουν, δίνοντάς σας ένα πλεονέκτημα όταν πρόκειται για τη δημιουργία του εργοδοτικού brand σας. 


Η οργάνωση μιας online εκδήλωσης δικτύωσης ή πληροφόρησης μπορεί να σας βοηθήσει να στοχεύσετε άτομα που πραγματικά θέλουν να κάνουν αίτηση σε εσάς. Σε μια εκδήλωση σταδιοδρομίας ή σε κάποια άλλη εκδήλωση, δίνουν πολλές εταιρείες το παρών. Η οργάνωση όμως μιας δικής σας εκδήλωσης συνεπάγεται ότι η εστίαση θα γίνει μόνο στην εταιρεία σας. Θα μιλήσετε απευθείας σε άτομα, τα οποία έχουν ήδη αποφασίσει ότι ενδιαφέρονται να εργαστούν σε εσάς, οπότε εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία.

Τα πλεονεκτήματα των ‘online career fairs’.

Η τεχνολογία του ανθρώπινου δυναμικού είναι πλέον σε θέση να παρέχει επαρκή υποστήριξη στις επιχειρήσεις για να αναλύουν και να διαχειρίζονται εφαρμογές, να ενημερώνουν τους υποψηφίους και να μειώνουν τη μεροληψία στις προσλήψεις. Μπορεί επίσης να σας δώσει την ευκαιρία να “εντάξετε” τους υποψηφίους εκ των προτέρων, αξιολογώντας ποιος έχει τις κατάλληλες δεξιότητες και εξετάζοντας γρήγορα τις αιτήσεις τους. Εξοικονομείτε έτσι χρόνο και βελτιώνετε την ποιότητα των προσλήψεων. 


Επιπλέον, σας παρέχει την ευκαιρία να αλληλεπιδράσετε με νεότερους υποψηφίους σε ένα περιβάλλον όπου ‘αισθάνονται άνετα’. Οι Millennials είναι αυτοί που έχουν υιοθετήσει περισσότερο από όλους την τεχνολογία, οπότε η χρήση της για να επικοινωνήσετε μαζί τους είναι οικεία γι αυτούς. Αυτό θα τους επιτρέψει να επικεντρωθούν στην ανάδειξη των δεξιοτήτων τους.


Ακόμα ένα πλεονέκτημα των online εκδηλώσεων είναι ότι επιτρέπουν στις εταιρείες να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο για να επικοινωνήσουν με πιθανούς υποψηφίους. Συχνά, εταιρείες που συμμετέχουν σε εκδηλώσεις σταδιοδρομίας ή άλλες σχετικές εκδηλώσεις, δυσκολεύονται να βρουν άτομα στο προσωπικό τους πρόθυμα να διαθέσουν χρόνο - ειδικά αν πρόκειται για μίας μεγάλης διάρκειας εκδήλωση. Με τη συμμετοχή τους όμως σε μια online εκδήλωση, οι εργαζόμενοι μπορούν να παραμείνουν στα γραφεία τους και δε χρειάζεται να ξοδέψουν, παρά μόνο λίγο, από τον εργασιακό τους χρόνο. 

Πώς να εκμεταλλευτείτε κατάλληλα τα ‘online career fairs’.

Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιούν τις διαδικτυακές εκδηλώσεις για να αναδείξουν την εταιρική τους κουλτούρα. Χρησιμοποιήστε την ευκαιρία αυτή για να αναδείξετε την προσωπικότητα της επιχείρησής σας - να δημοσιεύσετε συνδέσμους στο blog σας και στους λογαριασμούς που έχετε στα κοινωνικά μέσα ή σκεφτείτε να πραγματοποιήσετε ένα βίντεο περιήγησης στο γραφείο σας ή ακόμα και ένα βίντεο μιας ημέρας στη ζωή κάποιου υπαλλήλου σας, όπως προτείνει το LinkedIn. Δείξτε σε όσους αναζητούν εργασία, την κουλτούρα της εταιρείας σας - θα τους βοηθήσει να διαπιστώσουν έναν αυτή ταιριάζει με τη δική τους. 

Επιπλέον, οι υποψήφιοι θέλουν να έχουν επικοινωνία με τον υπεύθυνο προσλήψεων. Στην έκθεση 'Inside the Mind of Today's Candidate', το LinkedIn αναφέρει ότι το 56% των επαγγελματιών είναι πιο πιθανό να ανταποκριθεί σε έναν υπεύθυνο πρόσληψης παρά σε έναν άλλον συμμετέχοντα στη διαδικασία πρόσληψης. Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες με σύνεση και βεβαιωθείτε ότι οι υπεύθυνοι πρόσληψης είναι παρόντες κατά τη διάρκεια των online εκδηλώσεων, προκειμένου να δώσετε μια ώθηση στα επίπεδα ‘ένταξης’ των υποψηφίων. 


Αν μπορέσετε να δημιουργήσετε επαφή με κάποιον επαγγελματία προτού γίνει υποψήφιος, θα έχετε μεγαλύτερη πιθανότητα να τον κρατήσετε ‘αφοσιωμένο’ στη διάρκεια απασχόλησής του, να τον διατηρήσετε στο προσωπικό σας και να επωφεληθείτε από τις δεξιότητές του μακροπρόθεσμα.

Η Randstad χρησιμοποιεί τα ‘online career fairs’ στη διαδικασία πρόσληψης.

Η Randstad υιοθετεί καινοτόμα τεχνολογικά εργαλεία ως μέρος της στρατηγικής της “tech & touch”. Συνδυάζουμε τη δύναμη των σύγχρονων τεχνολογιών με την ανθρώπινη επαφή για να δημιουργήσουμε μια εμπειρία πιο ανθρώπινη και να ενθαρρύνουμε τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις να ανακαλύψουν τη δυναμική τους. Προσαρμοσμένη στις τεχνολογικές εξελίξεις και στις νέες τάσεις επικοινωνίας, η ομάδα μας θέτει ως πρωταρχικό στόχο την καλύτερη δυνατή σύνδεση με τους υποψηφίους της. 


Από το Φεβρουάριο του 2018, η Randstad διοργανώνει τα ‘online career fairs’. Το κάθε event προγραμματίζεται από μία εξειδικευμένη ομάδα συμβούλων μας σε συγκεκριμένο κλάδο εργασίας.


Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τα ‘online career fairs’ της randstad και τη χρησιμότητά τους για έναν υποψήφιο μέσα από το blog μας: https://goo.gl/pAgLZa