σχετικά με την έρευνα.
Η έρευνα της Randstad για το Employer Brand είναι η πιο λεπτομερής έρευνα πάνω στην εικόνα του εργοδότη παγκοσμίως, η οποία διεξάγεται για πάνω από 20 χρόνια. Πρόκειται για μια αμερόληπτη έρευνα με σχεδόν 185.000 συμμετέχοντες σε 33 αγορές παγκοσμίως. Μελετά την ελκυστικότητα των 150 μεγαλύτερων εταιρειών σε αριθμό προσωπικού, γνωστές από το 10% του πληθυσμού τουλάχιστον. Παρέχει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το τι αναζητούν οι δυνητικοί υποψήφιοι σε ένα νέο εργοδότη.