Σύμφωνα με στοιχεία από μελέτη την οποία πραγματοποιεί το SEEK κάθε χρόνο στην Αυστραλία, οι HR Managers δεν χρειάζεται να ανακαλύψουν τον τροχό στα θέματα του Ανθρώπινου δυναμικού και της βελτίωσης των συνθηκών εργασίας.
Από τα αποτελέσματα της ερευνάς είναι χαρακτηριστικό ότι τα τρία πιο σημαντικά στοιχεία στην εργασία για ένα εργαζόμενο είναι:

    • οι άνθρωποι/ συνάδελφοι με τους οποίους εργάζεται κάποιος
    • το “αφεντικό”, ο manager ή προϊστάμενος στον οποίο αναφερόμαστε
    • οι παροχές – αμοιβές τις οποίες λαμβάνουν

Αντίστοιχα οι τρεις πιο αρνητικοί παράγοντες στην εργασία είναι:

  1. το άγχος – στρες που δημιουργείτε από την εργασία
  2. η ποιότητα της διοίκησης (μάνατζμεντ) της εταιρίας
  3. η έλλειψη επικοινωνίας και εκτίμησης

Από τα αποτελέσματα μπορεί να αντιληφθεί κανείς ότι τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους και μπορεί να έχουν θετική ή αρνητική επίδραση σε έναν εργαζόμενο παραμένουν τα ίδια από χρόνο σε χρόνο. Για το λόγο αυτό οι μάνατζερ του τμήματος Ανθρώπινου δυναμικού  ή εργοδότες θα πρέπει να επικεντρώσουν τις προσπάθειες τους στο να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τους παραπάνω τομείς οι οποίοι μπορεί να έχουν επίδραση στην καθημερινή λειτουργία ενός οργανισμού.

Αν είσαι υποψήφιος για εργασία και ψάχνεις για δουλειά μπορείς να καταχωρήσεις το βιογραφικό σου ΔΩΡΕΑΝ στο site της Randstad και να κάνεις αίτηση στις διαθέσιμες  θέσεις εργασίας για προσωρινή και μόνιμη εργασία