Γιατί αναζητάτε ταλέντα όταν θα μπορούσατε να έχετε ήδη μία λίστα από υποψηφίους που θα επιθυμούσαν να εργαστούν σε σας;  Αναρωτιέστε πώς μπορεί να συμβεί αυτό;

Εστιάζοντας στο employer brand, μπορεί να σας βοηθήσει να το επιτύχετε. Χτίστε ένα δυνατό employer brand και θα δείτε να αυξάνονται τα ταλέντα που αναζητάτε.

Ποια είναι η εικόνα του εργοδότη που προβάλλει η εταιρεία σας; Λαμβάνετε αιτήσεις από υποψηφίους; Έχετε ποτέ σκεφτεί τη μοναδική πρόταση αξίας του εργοδότη (Employee Value Proposition);

Στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά εργασίας, η δημιουργία και η διατήρηση ενός σταθερού employer brand είναι ένα εργαλείο για την προσέλκυση και διατήρηση των ταλέντων. Ένα επιτυχημένο employer brand διευκολύνει την αναζήτηση των καλύτερων υποψηφίων και ενισχύει παράλληλα την αφοσίωση των υπαρχόντων και των μελλοντικών εργαζομένων.

Είτε ξεκινάτε τώρα να σχεδιάζετε το employer Branding σας είτε συνεχίζετε την υπάρχουσα στρατηγική σας, μπορείτε να σκεφτείτε τα παρακάτω βήματα που πιθανότατα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε περαιτέρω το employer brand σας.

υποστήριξη της στρατηγικής από το ανθρώπινο δυναμικό.

Είναι σημαντικό η ηγεσία να καθορίσει τις αξίες και την κουλτούρα της εταιρείας που με την σειρά τους θα πρέπει να γίνουν βίωμα των ίδιων των ανθρώπων της εταιρείας, συμβάλλοντας έτσι στην διαμόρφωση μιας ισχυρής φήμης .

μάθετε που βρίσκεστε και που θέλετε να φτάσετε.

Ορίστε ένα σημείο εκκίνησης με βάση το οποίο θα μετρήσετε την πρόοδο. Το κλειδί σε αυτό το στάδιο είναι να είστε φιλόδοξοι, ενώ ταυτόχρονα χρειάζεται να διασφαλίσετε ότι οι στόχοι που έχετε θέσει είναι εφικτοί. Η διαμόρφωση ενός employer brand θα πρέπει να αντικατοπτρίζει το ποιοι είστε με ρεαλιστικό τρόπο. Λάβετε υπόψη σας έρευνες που εξετάζουν τι προσελκύει τους υποψήφιους σε μια εταιρεία . 

Ρωτήστε τους νέους εργαζομένους αν η υπόσχεση που είχε δώσει η εταιρεία ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Όλες αυτές οι πληροφορίες αποτελούν τη βασική σας γραμμή. 

Εστιάστε στα χαρακτηριστικά που θα σας διαφοροποιήσουν στην αγορά εργασίας. Αυτά τα χαρακτηριστικά αφενός χρειάζεται να βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε προσπάθειας του τμήματος marketing που στοχεύει στην προσέλκυση υποψηφίων και αφετέρου να προωθούνται εσωτερικά, συμβάλλοντας έτσι στη διαμόρφωση ενιαίας εταιρικής κουλτούρας. Η επωνυμία του εργοδότη σας θα αντανακλάται σε ό,τι κάνετε, οπότε είναι σημαντικό να τη λάβετε σοβαρά υπόψη σας.

εντοπίστε τις ελλείψεις που χρειάζεται να καλύψετε.

Εφόσον έχετε προσδιορίσει ποιο είναι το προφίλ του employer brand σας στην αγορά εργασίας και που θέλετε να το φτάσετε, έπειτα καλό θα είναι να προσδιορίσετε και τα κενά που πιθανόν υπάρχουν. Μερικές φορές εντοπίζεται ένα χάσμα που ορισμένες επιχειρήσεις μπορεί να το θεωρήσουν αξεπέραστο. Αλλά στην πραγματικότητα η συνειδητοποίηση του χάσματος είναι συχνά ένα καλό σημείο εκκίνησης.

Συνήθως είναι κάτι στο οποίο μπορείτε να εργαστείτε σταδιακά βάσει των σχολίων και των πληροφοριών που συλλέγετε όταν έχετε προσδιορίσει το προφίλ της εταιρείας σας στην αγορά εργασίας. Δεν μπορείτε να επιλέξετε να μην έχετε employer brand - μπορείτε μόνο να αποφασίσετε να μην συμμετέχετε ενεργά στη διαχείριση της επωνυμίας σας ως εργοδότης.

Στη Randstad, όχι μόνο παρέχουμε υπηρεσίες ενίσχυσης employer brand, αλλά είμαστε περήφανοι που έχουμε και το δικό μας ξεχωριστό. Προσπαθούμε να τονίσουμε όσο γίνεται τη σημασία του να γνωρίζετε πόσο αξίζει να έχετε τη δική σας ξεχωριστή επωνυμία και να αναπτύξετε στη συνέχεια την στρατηγική σας για να χτίσετε ένα θετικό περιβάλλον & brand.

γεφυρώστε το χάσμα.

Δώστε την ευκαιρία στους εργαζομένους σας να εκφράσουν τις απόψεις τους, αναλαμβάνοντας ενεργό ρόλο στην γεφύρωση του χασματος του employer brand. Ορισμένες αλλαγές θα είναι απλές, ενώ άλλες μπορεί να αποτελέσουν ξεχωριστά projects. Έχοντας συγκεντρώσει τις πληροφορίες, θα είστε σε καλύτερη θέση να διαπιστώσετε πού βρίσκεται το χάσμα, προκειμένου να βρείτε την καλύτερη δυνατή λύση.

Έχοντας εντοπίσει τις απαντήσεις στα "γιατί", θα αποτελέσουν την γέφυρα μεταξύ του χάσματος και της ανάπτυξης  μιας μοναδικής πρόταση αξίας του εργοδότη (EVP).

Η υπομονή είναι αρετή και ορισμένα χάσματα μπορεί να αποδειχθούν μεγαλύτερα από άλλα, όπως και μεγαλύτερες θα είναι οι λύσεις για την επίλυσή τους. Η δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που εμπνέει πίστη και επιτρέπει την ενίσχυση του employer brand, δεν θα συμβεί εν μία νυκτί. Η αλλαγή θα γίνει σταδιακά, αρκεί να ακολουθείτε τις βασικές αξίες της εταιρείας και να σχεδιάσετε την στρατηγική σας.

Είναι σημαντικό να χαρτογραφήσετε τις βασικές αξίες σας και την μοναδική πρόταση αξίας εργοδότη (EVP), έτσι ώστε αυτές να είναι πάντα οι κατευθυντήριες αρχές σας. Σημειώστε τους στόχους και τα πιθανά εμπόδια και στη συνέχεια βεβαιωθείτε ότι όσα συναντήσετε έχουν προσδιοριστεί, εξεταστεί  και  επιλυθεί.

Ασχέτως με το που έχετε φτάσει, το employer brand σας εξελίσσεται συνεχώς και μπορεί να γίνει ισχυρότερο. Είτε έχετε μόλις ξεκινήσει, είτε ήδη έχετε δημιουργήσει το δικό σας, ο εντοπισμός των εμποδίων είναι μια σημαντική διαδικασία και θα λειτουργήσει καθοριστικά  για τη διατήρηση του σχεδίου δράση σας.

κάντε γνωστό το employer brand στην αγορά.

Ορίστε πρεσβευτές του employer brand και ενθαρρύνετε τους εργαζομένους να το διαδώσουν μέσω των προφίλ τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μοιραστείτε αληθινές ιστορίες που θα έχουν απήχηση στο κοινό σας. Ενισχύστε την αφοσίωση και την αλληλεπίδραση με πόστ σε όλα τα κοινωνικά μέσα, κοινοποιώντας περιεχόμενο για να συντονίσετε μια συζήτηση.
Για όσες εταιρείες έχουν ένα employer brand και επιθυμούν να τo ενισχύσουν και να το αξιοποιήσουν υπέρ τους, το να γίνουν “influencer” στον χώρο τους, μπορεί να αποβεί αποτελεσματική κίνηση.

Για να γίνει “influencer” μια εταιρεία χρειάζεται να θεωρηθεί και να αναγνωριστεί ως ηγέτης στον κλάδο της - έχοντας αποκτήσει μεγάλη γνώση και εμπειρία σε αυτό που υπόσχεται. Με αυτόν τον τρόπο κερδίζει τον σεβασμό των πελατών, των προμηθευτών και των υποψηφίων της.

Ουσιαστικά το να γίνετε “influencer” στο χώρο σας, θα βοηθήσει στην ενίσχυση του employer brand σας και θα προσελκύσει υποψηφίους. Αναπόφευκτα, οι υποψήφιοι που μοιράζονται τις ίδιες αξίες με σας και ενδιαφέρονται για τη δράση σας, θα προσελκύονται από εσάς εάν γίνετε “influencer”.

Έχοντας ένα employer brand με επιρροή θα φέρει διαφορετικά οφέλη, μερικά από τα οποία θα είναι εξαιρετικά για την ενίσχυση της παρουσία σας στο διαδίκτυο και άλλα θα είναι πιο χρήσιμα για τη δημιουργία πραγματικών σχέσεων με υποψηφίους. Και στις δύο περιπτώσεις, όλα αυτά τα οφέλη είναι θετικά στη δημιουργία και τη διατήρηση ενός ελκυστικού employer brand.

Κάθε χρόνο ανακοινώνουμε στην έρευνα employer brand τους 10 πιο ελκυστικούς εργοδότες στην Ελλάδα. Κατεβάστε ολόκληρη την έρευνα και ενημερωθείτε για τα πιο σημαντικά κριτήρια που καθορίζουν την επιλογή εργοδότη καθώς και την αλλαγή εργασιακού περιβάλλοντος.