Eξυπηρέτησης πελατών: Πού επικεντρώνονται οι ερωτήσεις συνέντευξης; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που θα προσέξει ένας εργοδότης; Στη συνέχεια, σας παρουσιάζουμε πιθανές ερωτήσεις συνέντευξης για τον κλάδο εξυπηρέτησης πελατών.

  • Τι σημαίνει για εσάς η εργασία στον κλάδο;

Στη συνέντευξη εργασίας ο εν δυνάμει εργοδότης σας θέλει να μάθει τι σημαίνει η εργασία σε αυτόν τον κλάδο για εσάς. Εξηγήστε πόσο σας αρέσει και πόσο διατεθειμένος είστε για περαιτέρω επαγγελματική εξέλιξη. Σε περίπτωση που ξεκινάτε τώρα την καριέρα σας, αναφέρετε τον ενθουσιασμό σας για το νέο σας ξεκίνημα. Αν διαθέτετε ήδη εργασιακή εμπειρία αναφέρετε τα εργασιακά σας επιτεύγματα και την επαγγελματική σας βελτίωση.

  • Πείτε μου για ένα εργασιακό επίτευγμά σας

Εδώ είναι η ευκαιρία σας να αναδείξετε τις ικανότητές σας και τις καταστάσεις που καταφέρατε να φέρετε εις πέρας. Περιγράψτε τους χειρισμούς σας και την επιτυχή έκβαση της κατάστασης. Είναι κάτι που σίγουρα θα αναδείξει τον επαγγελματισμό σας και ίσως σας φέρει πιο κοντά στο να γίνετε η τελική επιλογή για τη θέση.

  • Πείτε μου για ένα απρόβλεπτο περιστατικό στην εργασία σας και πώς το χειριστήκατε

Δύσκολα περιστατικά στην εργασία προκύπτουν πάντα. Σε αυτές τις περιπτώσεις ένας εργαζόμενος καλείται να ανταπεξέλθει με ψυχραιμία και επαγγελματισμό προκειμένου να επιλύσει το ζήτημα επιτυχώς. Ο εργοδότης θέλει να ακούσει τι περιστατικό ήταν, πώς το αντιμετωπίσατε και φυσικά τι αποκομίσατε εσείς από την όλη εμπειρία. Ήταν μια εμπειρία που σας ωρίμασε; Τι έχετε κρατήσει που θα μπορούσατε ενδεχομένως να εφαρμόσετε και σε μελλοντικές παρόμοιες καταστάσεις;

  • Τι κάνει, κατά τη γνώμη σας, έναν επαγγελματία τηλεφωνικό εκπρόσωπο;

Στη συγκεκριμένη ερώτηση συνέντευξης, αναφέρετε τα προσόντα που χρειάζεται ένας εργαζόμενος στον κλάδο της εξυπηρέτησης πελατών. Εδώ, μπορείτε φυσικά να αναφερθείτε και στα δικά σας προσόντα και να εξηγήσετε ποια είναι τα δυνατά σας σημεία που σας έχουν οδηγήσει στο συγκεκριμένο στάδιο της καριέρας σας. Άλλες πιθανές ερωτήσεις σχετίζονται με:

  • Την ικανότητα εργασίας υπό πίεση, καθώς ο συγκεκριμένος κλάδος απαιτεί εγρήγορση.
  • Τις ακουστικές σας δεξιότητες, κατά πόσο δηλαδή μπορείτε να φέρετε εις πέρας μία τηλεφωνική κλήση κάτω από δύσκολες ακουστικές συνθήκες. Η συγκεκριμένη περίπτωση ισχύει μόνο για περιπτώσεις εργασίας σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών.
  • Τις οργανωτικές σας δεξιότητες όπως και την ικανότητά σας να εργάζεστε σε ένα δυναμικό και με γρήγορους ρυθμούς εναλλασσόμενο εργασιακό περιβάλλον.

Γενικότερα, η κατάλληλη προετοιμασία πριν τη συνέντευξη με ένα ολοκληρωμένο και δομημένο βιογραφικό είναι τα πιο σημαντικά στοιχεία. Ξεκινήστε τώρα την αναζήτηση για θέσεις εργασίας στην εξυπηρέτηση πελατών και ξεκινήστε ή εξελίξτε την επαγγελματική σας καριέρα!