Όσο κι αν ακούγεται περίεργο υπάρχουν κάποια απλά tips που μπορούν να ενισχύσουν την παραγωγικότητα σας στην εργασία. Σε αυτό το άρθρο σας παραθέτουμε δυο απλές συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε όλα τα deadlines σας.

Σίγουρα θα έχετε διαβάσει το πώς οι λίστες μπορούν να βοηθήσουν στην οργάνωση των καθημερινών σας αρμοδιοτήτων. Οι παρακάτω δυο εκδοχές τους μπορούν να ενισχύσουν την παραγωγικότητα σας ακόμα και όταν αυτά που έχετε αναλάβει είναι πραγματικά πολυάριθμα.

  • Η λίστα προτεραιοτήτων

 

Καταγράψτε όσα σημαντικά έχετε σε αυτή τη λίστα ανά σειρά σημαντικότητας. Ξεκινήστε να δουλεύετε για κάθε ένα project από αυτά που έχετε καταγράψει. Επιπλέον, θα μπορούσατε να καταγράφετε σε κάθε μια εκκρεμότητα ένα χρονικό διάστημα που θα αφιερώσετε.

 

  • Η θεματική λίστα

 

Δώστε σε κάθε ημέρα σας μια θεματική και επικεντρώστε τις καθημερινές σας δραστηριότητες γύρω από την κύρια αρμοδιότητα της ημέρας. Παραδείγματος χάριν θα μπορούσατε τη Δευτέρα να επικεντρωθείτε σε administrative tasks που πρέπει να γίνουν ή να αφιερώσετε τις Τετάρτες για projects τα οποία απαιτούν απόλυτη συγκέντρωση.

 

  • Η εβδομαδιαία λίστα

 

Σίγουρα μπορείτε να έχετε ένα πλάνο για κάθε ημέρα ξεχωριστά, αλλά αν καταγράψετε όλα όσα πρέπει να ολοκληρωθούν μέσα στην εβδομάδα, θα βοηθήσετε τον εαυτό σας να συγκεντρωθεί σε όσα σημαντικά πρέπει να ολοκληρώσετε.

 

Αναμφισβήτητα, δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο μοτίβο για να οργανώσετε τη δουλειά σας σε λίστες καθώς καθημερινά μπορεί να ανακύψουν νέα καθήκοντα ή απρόοπτα αιτήματα. Ωστόσο, η οργάνωση των όσων έχετε να κάνετε θα σας μειώσει το εργασιακό στρες και θα σας βοηθήσει να λειτουργείτε πιο αποτελεσματικά στην εργασία σας.

 

Αναζητείτε το επόμενο εργασιακό σας βήμα; Δείτε όλες τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας της Randstad.

 

Ενδιαφέρεστε για περισσότερες συμβουλές καριέρας; Διαβάστε όλα μας τα άρθρα εδώ!