Είστε σε αναζήτηση εργασίας; Όταν αναζητάτε στοιχεία για μια εταιρία στην οποία θα θέλατε να εργαστείτε, τι προσέχετε κυρίως; Πιθανόν το αν είναι πολυεθνική εταιρία, το μέγεθός της, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της, το πόσο μεγάλο μερίδιο έχει στην αγορά εργασίας, η σχέση της με τις ανταγωνιστικές εταιρίες και η θέση της σε σχέση με εκείνες, να είναι από τα πράγματα που ενδιαφέρουν κατά κύριο λόγο έναν πιθανό νέο εργαζόμενο.

Μήπως, όμως, υπάρχει και κάτι ακόμα σημαντικό στο οποίο οι υποψήφιοι δε δίνουν την απαραίτητη προσοχή όταν ψάχνουν πληροφορίες για μια εταιρία; H  εταιρική κουλτούρα είναι μια εξίσου σημαντική πληροφορία την οποία οι υποψήφιοι για εργασία θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους κατά τη εύρεση εργασίας. Τι ακριβώς είναι αυτό; Είναι η νοοτροπία της εταιρίας, ο τρόπος που θέτει στόχους και το πώς προσπαθεί να τους πετύχει, ο τρόπος που χειρίζεται σημαντικά και μικρότερης σημασίας θέματα, η συμπεριφορά των εργαζομένων μεταξύ τους, η ιεραρχία.

Και γιατί αυτό θα ενδιέφερε έναν υποψήφιο σε αναζήτηση εργασίας και πιθανό νέο εργαζόμενο; Γιατί με την πρόσληψή του θα αποτελεί και εκείνος κομμάτι της εταιρίας και θα πρέπει να προσαρμοστεί στην κουλτούρα της. Εάν δεν συμφωνεί, δεν του ταιριάζει, τον πιέζει, τότε ίσως θα ήταν καλύτερο να το ξανασκεφτεί. Γιατί μια πιθανή πρόσληψη είναι αμοιβαία σχέση συνεργασίας και θα ήταν καλό να είναι ικανοποιητική σε επαγγελματικό επίπεδο και για τις δύο πλευρές.

Για να διαβάσετε συμβουλές για την εύρεση εργασίας και την αξιολόγηση προσωπικού επισκεφθείτε το /blog