covid-19: και ξαφνικά ο χρόνος σταμάτησε...ίσως για καλό!

Πόσο εύκολο είναι τελικά να προσαρμοστούμε σε μια τόσο, απότομα, διαφορετική πραγματικότητα; Ένας επαγγελματικός κόσμος, που μέχρι τώρα χαρακτηριζόταν από κοινωνικές επαφές, αδρεναλίνη και ταχύτητα, έχει βυθιστεί στην απόλυτη σιωπή.
 
Κι όμως, μετά από σχεδόν έξι εβδομάδες, παρατηρώντας πιο προσεκτικά τις πτυχές αυτής της σε 'χειμερία νάρκη' αγοράς, ανακαλύπτω πως μας έχει δοθεί τελικά η ευκαιρία που τόσες φορές έχουμε ζητήσει. Μία παύση...χρόνος για να ανασυγκροτήσουμε τις σκέψεις μας, να εντοπίσουμε τις λάθος κινήσεις μας, να ενισχύσουμε τις γνώσεις που έχουμε στο αντικείμενό μας και τελικά να ενδυναμώσουμε τη θέση μας στην αγορά.
 
 Με ποιον τρόπο, όμως, θα να γίνει αυτό;

Οργάνωση και Επικαιροποίηση:

Όλοι μας έχουμε μια λίστα επαφών, μία βάση δεδομένων,  υλικό που μας βοηθά στην κύρια δραστηριότητά μας. Συνήθως πρόκειται για αρχεία πελατών ή συνεργατών, με τους οποίους υπάρχει επικοινωνία σε αρκετά μεγάλη συχνότητα. Ποιες από τις επαφές μας είναι εκείνες, με τις οποίες θα πρέπει να επικοινωνούμε περισσότερο; Σε ποιες από αυτές θα πρέπει να επανεξετάσουμε το τρόπο προσέγγισης;  Το να μελετήσουμε τα στοιχεία που έχουμε συγκεντρώσει κατά τη διάρκεια του κύκλου συνεργασίας μας με αυτούς τους ανθρώπους, όταν οι ρυθμοί της καθημερινότητας χτυπούν κόκκινο, είναι κάτι που αναπόφευκτα μπαίνει σε δεύτερη μοίρα.This is the time!

Σεμινάρια Αυτοβελτίωσης:

''Όσο ζω μαθαίνω'' αρκεί να έχω χρόνο! Τα περισσότερα σεμινάρια διατίθενται πλέον ηλεκτρονικά και συχνά πάνω από μια φορές, ώστε να εξυπηρετούν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό. Αυτή την περίοδο, το αντικείμενό τους επικεντρώνεται σε ό,τι σχετίζεται με τη νέα πραγματικότητα: εργαλεία και μέθοδοι εξ αποστάσεως διοίκησης, προγραμματισμός και τρόποι αύξησης της παραγωγικότητας στην 'από το σπίτι' εργασία  και πολλά ακόμη ενδιαφέροντα πεδία. Αυτό που, διαχρονικά, θα προσθέσει όπλα στη φαρέτρα μας και παρέχεται, επισης,  σε μεγάλο βαθμό από εισηγητές, είναι η βελτίωση των πιο soft δεξιοτήτων, όπως η διαχείριση άγχους σε περιόδους κρίσης, η  ενίσχυση των διαπραγματευτικών τεχνικών μας, οι ταχύτητες εξοικείωσης με νέα εργαλεία και προσαρμογής σε νέα περιβάλλοντα.

Digital Εργαλεία:

Κι όμως! Όσο tech oriented και να θεωρούμαστε σαν γενιά, ποτέ η περίοδος δεν ήταν καταλληλότερη για να εξερευνήσουμε τον digital κόσμο, μιας και όλα πια διαδραματίζονται μέσα σε αυτόν. Skype meetings, hangouts conferences, online trainings, linkedin approaches, udemy sessions...Για πολλά από αυτά, διοργανώνονται webinars που αφορούν  στην πιο αποτελεσματική αξιοποίησή τους και διατίθενται ελεύθερα σε όποιον ενδιαφέρεται. 
 
Η γνώση είναι δύναμη, ας μην το ξεχνάμε...Τώρα είναι η ευκαιρία μας να προετοιμαστούμε για ένα πιο απαιτητικό αύριο!

 

Σχετικά με τον Συγγραφέα

Ελένη Γαλοπούλου - Key Account Manager

Η Ελένη αποφοίτησε από το τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Το έντονο ενδιαφέρον της για τις επιχειρήσεις και τη λειτουργία τους, την οδήγησε στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, όπου ολοκληρώνει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Το 2014 ξεκίνησε δυναμικά την πορεία της στο χώρο των πωλήσεων, αναλαμβάνοντας σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα καθήκοντα διαχείρισης τμήματος και ομάδας. Τους τελευταίους μήνες, ως μέλος της εμπορικής ομάδας στη Randstad, διαχειρίζεται τις ανάγκες των οργανισμών σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού, παρέχοντάς τους την υποστήριξη που απαιτείται για τη μετάβαση στο επόμενο στάδιο.

Επιστρέψτε στην προηγούμενη σελίδα