Θέση εργασίας

Θέση εργασίας σε call center

Αναζητάτε εργασία; Σκέφτεστε εάν σας ταιριάζει η δουλειά σε call centers; Μάθετε κάποιες πληροφορίες για τις αρμοδιότητες σε αυτό το είδος απασχόλησης προκειμένου να μπορέσετε να αποφασίσετε σωστότερα.

Η δουλειά σε call centers μπορεί να είναι κατά κύριο λόγο, δύο ειδών:

  1. Εξυπηρέτηση πελατών και απάντηση σε τηλεφωνήματα πελατών. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να γνωρίζετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρίας σας προκειμένου να μπορείτε να απαντάτε στις ερωτήσεις των πελατών σωστά και με ακρίβεια. Θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι για κάθε είδους απορία ή, ακόμα, και  παράπονο.
  2. Τηλεφωνήματα από την πλευρά των εργαζομένων προς πιθανούς πελάτες ή προς συγκεκριμένη ομάδα-στόχο. Έχοντας μία λίστα με πιθανούς πελάτες ή με συγκεκριμένα άτομα, τους τηλεφωνείτε για να τους ενημερώσετε εκ μέρους της εταιρίας, να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της, κτλ. Σε αυτήν κυρίως την περίπτωση, υπάρχει το ενδεχόμενο να έχετε bonus ανάλογα με το αν πετυχαίνετε τους στόχους σας.

Εάν, λοιπόν, σας ενδιαφέρει να έρχεστε σε επικοινωνία με ανθρώπους, να λύνετε απορίες και να παρέχετε βοήθεια, ή να έχετε στόχους σε πωλήσεις  και να τους καταφέρνετε ή και να τους ξεπερνάτε, δείτε τη διαθεσιμότητα των θέσεων εργασίας σε call centers στο www.randstad.gr/εύρεση_εργασίας/αναζήτηση_εργασίας/αναζήτηση_εργασίας.htm

Επιστρέψτε στην προηγούμενη σελίδα