Ερωτήσεις Συνεντευξης για τον κλάδο του marketing

Οι ερωτήσεις συνεντεύξεων για τον κλάδο του marketing ποικίλουν και παρουσιάζουν αρκετό ενδιαφέρον, όπως ακριβώς και ο κλάδος.

  Στη συνέντευξη εργασίας θα πρέπει να είστε πολύ καλά προετοιμασμένος αν θέλετε να ξεχωρίσετε για μία θέση εργασίας στο marketing, καθώς πιθανές ερωτήσεις από τον εν δυνάμει εργοδότη σας σχετίζονται με πολλές πλευρές και απαιτήσεις του κλάδου. Η θεματολογία των ερωτήσεων ενδέχεται να συνδέεται με:
  • Τη δημιουργικότητα και την καινοτομία σας
Η δημιουργικότητα και η καινοτομία είναι βασικές δεξιότητες για εργασία στο μάρκετινγκ, αφού χάρη σε αυτές, δημιουργείται ένα νέο προϊόν ή προωθούνται πολύ έξυπνα οι υπηρεσίες μίας εταιρείας. Στη συνέντευξη ο εργοδότης θα προσπαθήσει μέσα από το βιογραφικό αλλά και την παρουσία σας να καταλάβει αν διαθέτετε τα συγκεκριμένα προσόντα. Ίσως χρειαστεί να αναφερθείτε σε προηγούμενα εργασιακά επιτεύγματά σας όπου εφαρμόσατε τη δημιουργικότητά σας συνδυαστικά με την όρεξη για εργασία και δημιουργήσατε κάτι πραγματικά πετυχημένο.
  • Την αποτελεσματικότητά σας
Λόγω της ταχύτατης τεχνολογικής ανάπτυξης και των συνεχών αλλαγών στο εργασιακό περιβάλλον, η εργασία στον κλάδο του μάρκετινγκ χαρακτηρίζεται από άμεση προσαρμοστικότητα στα δεδομένα, την ικανότητα εργασίας σε ένα γρήγορο περιβάλλον και την αποδοτικότητα. Προβάλλετε ότι είστε ο κατάλληλος υποψήφιος που διαθέτει τις συγκεκριμένες δεξιότητες και δείξτε ότι είστε έτοιμος για το επόμενο εργασιακό σας βήμα. Σημαντικό είναι επίσης να γνωρίζετε ότι η εργασία με σκοπό την παρουσίαση γρήγορων και άμεσα εφαρμόσιμων αποτελεσμάτων είναι άλλο ένα κύριο χαρακτηριστικό του κλάδου.
  • Τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες
Ίσως σας φαίνεται αυτονόητο, όμως  στο μάρκετινγκ η επαφή με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας είναι κάτι περισσότερο από απαραίτητη. Για να προωθηθεί στην αγορά ένα προϊόν ή μία υπηρεσία, ένας εργαζόμενος στον συγκεκριμένο κλάδο θα πρέπει να έχει επικοινωνήσει και να έχει λάβει κατευθυντήριες γραμμές από τα υπόλοιπα τμήματα. Τέτοια τμήματα είναι αυτό της Παραγωγής ή το τμήμα της Έρευνας & Ανάπτυξης.  
  • Η γενικότερη αντίληψή σας για τον κλάδο
Η γνώση που έχετε για τον κλάδο του μάρκετινγκ είναι στοιχείο που θα εκτιμηθεί. Αναφέρετε την εμπειρία που έχετε στον κλάδο είτε ως εργαζόμενος με συγκεκριμένα καθήκοντα είτε από μία θέση generalist, όπου αποκτήσατε σφαιρική εικόνα για τον κλάδο. Η εργασία στο μάρκετινγκ χαρακτηρίζεται από έντονη κινητικότητα. Μπείτε τώρα στο site της Randstad και δείτε τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας ώστε να ξεκινήσετε ή να εξελίξετε την καριέρα σας.
Επιστρέψτε στην προηγούμενη σελίδα