Ερωτήσεις Συνέντευξης: O κλάδος των Πωλήσεων

Ο κλάδος των πωλήσεων είναι από τα πιο δυνατά εταιρικά τμήματα, με διαρκή ζήτηση για θέσεις εργασίας, συνεπώς οι ερωτήσεις συνέντευξης περιστρέφονται γύρω από πολλά ζητήματα.

Ο εν δυνάμει εργοδότης σας θέλει να μάθει τι είδους πωλητής είστε και κατά πόσο μπορείτε να επιτυγχάνετε τους στόχους σας. Η σωστή παρουσίαση, λοιπόν, του επαγγελματισμού σας είναι σημείο – κλειδί για να κατακτήσετε μια θέση εργασίας στις πωλήσεις. Οι ερωτήσεις συνέντευξης ενδέχεται να σχετίζονται με την ακόλουθη θεματολογία:
  • Οι λόγοι που οι πωλήσεις σας αρέσουν και σας κινητοποιούν
Η εργασία στις πωλήσεις κρύβει πολλές προκλήσεις αλλά και εκπλήξεις. Συνεπώς, ένας πωλητής θα πρέπει να είναι πάντα κατάλληλα προετοιμασμένος για κάθε πιθανό ενδεχόμενο, ώστε να το χειριστεί με πλήρη επαγγελματισμό. Ταυτόχρονα, όμως, είναι ένας συναρπαστικός κλάδος. Στη συνέντευξη εργασίας αναφέρετε τους λόγους που σας αρέσουν οι πωλήσεις και ποια είναι τα κίνητρα που σας δίνουν ώστε να εξελίξετε την εργασία σας. Αναφέρετε την όρεξη και το πάθος που έχετε και μοιραστείτε τον ενθουσιασμό σας.
  • Προηγούμενα εργασιακά σας επιτεύγματα
Με τη συγκεκριμένη ερώτηση ο εν δυνάμει εργοδότης σας θέλει να ακούσει από εσάς προηγούμενες εργασιακές σας επιτυχίες. Καταφέρατε να κάνατε άνοιγμα ενός προϊόντος σε μια νέα αγορά; Επιτύχατε στο να διατηρήσετε το υπάρχον πελατολόγιο, ή ακόμα καλύτερα, να το επεκτείνετε; Αναφέρετε τις επιτυχίες σας και εξηγήστε τους χειρισμούς σας που επέφεραν τα συγκεκριμένα αποτελέσματα.
  • Ερωτήσεις σχετικά με τους στόχους
Σε αυτές τις ερωτήσεις ο εργοδότης περιμένει να ακούσει κυρίως αριθμούς. Εξηγήστε τι στόχους είχατε σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και πως καταφέρατε να τους κατακτήσετε. Είναι πολύ σημαντικό να προβάλλετε την επιμονή σας για παραγωγικά αποτελέσματα.
  • Γνώση του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προωθείτε
Η γνώση για το προϊόν ή την υπηρεσία είναι από τα βασικότερα στοιχεία στη διαδικασία των πωλήσεων, αφού έτσι προβάλλετε ότι γνωρίζετε τον τρόπο προώθησης και ότι είστε ικανός να μετατρέπετε το μειονέκτημα σε πλεονέκτημα. Αναφερθείτε στα είδη των προϊόντων ή των υπηρεσιών που έχετε προωθήσει μέχρι τώρα και αναλύστε τη γνώση που έχετε πάρει μέσα από την πώληση τους. Άλλες ερωτήσεις συνεντεύξεις σχετίζονται με:
  • Την εξειδίκευσή σας, αν δηλαδή επικεντρώνεστε σε πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών.
  • Ικανότητές σας που έχουν να κάνουν κυρίως με την ανάληψη πρωτοβουλιών, τη μεταδοτικότητά σα και τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες.
Αν θέλετε να ξεχωρίσετε ως πωλητής B2B ή B2C, ξεκινήστε τώρα την αναζήτηση για θέσεις εργασίας στις πωλήσεις, συντάξτε ένα ξεχωριστό βιογραφικό και γίνετε ένας κορυφαίος υποψήφιος.
Επιστρέψτε στην προηγούμενη σελίδα