Δουλειά

Διαχειριστείτε το φόρτο εργασίας σας

Αρκετοί από τους εργαζόμενους μπαίνουν στον κόσμο της εργασίας πολύ καλά εκπαιδευμένοι από τα πανεπιστήμια ή από τις επαγγελματικές σχόλες. Πόσοι όμως διαθέτουν τις κατάλληλες δεξιότητες για να αντεπεξέλθουν στις καθημερινές απαιτήσεις της δουλειάς που θα ακολουθήσουν;

Η απόκτηση δεξιοτήτων σχετικές με το αντικείμενο της εργασίας που ακολουθούμε είναι ιδιαίτερα σημαντικές για την ανάπτυξη μας. Το ίδιο σημαντικό όμως είναι και να μάθουμε τον τρόπο για να ολοκληρώνουμε αποτελεσματικά τα καθήκοντα που μας αναθέτοντα.

Παρακάτω καταγράφουμε κάποιες περιπτώσεις τις οποίες μπορούμε να λάβουμε υπόψη μας για να διαχειριστούμε καλύτερα το φόρτο εργασίας μας.

  • Κατανοήστε πότε μια εργασία έχει ολοκληρωθεί. Ένα συνηθισμένο λάθος που γίνετε από πολλούς εργαζόμενους είναι να ασχολούνται με υποθέσεις ή project για τα οποία δεν χρειάζεται να γίνει κάτι παραπάνω. Μια εργασία που μας έχουν αναθέσει έχει ολοκληρωθεί όταν δεν υπάρχει κάτι άλλο το οποίου μπορούμε να κάνουμε. Αυτό είναι εύκολο να το διαπιστώσουμε απλά κάνοντας την ερώτηση στον εαυτό μας  “χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο για το project ή για αυτήν την εργασία ; “ Αν η απάντηση είναι όχι τότε θα πρέπει να προχωρήσετε σύντομα στην διαχείριση κάποιας άλλης εργασίας ή αρμοδιότητας.
  • Χρησιμοποιήστε κάποιο σύστημα καταγραφής των εργασιών σας. Υπάρχουν διάφορα συστήματα με τα οποία μπορεί κάποιος να καταγράψει τις εργασίας και τις προτεραιότητες του, από μια απλή χειρόγραφη λίστα στην οποία θα διαγράφουμε ότι ολοκληρώνουμε μέχρι ηλεκτρονική διαχείριση μέσο των e-mail μας ή της εφαρμογής tasks στο Outlook.
  • Δημιουργήστε προτεραιότητες και προθεσμίες. Η προθεσμία ολοκλήρωσης των εργασιών που διαχειριζόμαστε είναι ανάμεσα στο άμεσα και στο εχθές . Για τον λόγο αυτό είναι πολύ σημαντικό να μπορούμε να διακρίνουμε την σημαντικότητα της κάθε εργασίας αλλά να είμαστε και σε θέση να επιλέξουμε το χρονοδιάγραμμα που θα ακολουθήσουμε.
  • Πριν φύγετε από την δουλειά σας κάντε ακόμα κάτι τελευταίο. Δεν χρειάζεται να ολοκληρώσετε όλη την λίστα με τις εκκρεμότητες σας. Απαντήστε σε ένα e-mail,βάλτε στην θέση τους τα αρχεία σας ή οργανώστε το mail box σας. Αν αυτό γίνετε σε καθημερινή βάση στο τέλος του μήνα σίγουρα θα έχετε ολοκληρώσει ακόμα περισσότερα.
Επιστρέψτε στην προηγούμενη σελίδα