brazen : ένα “εργαλείο” για τη διοργάνωση των online live career chat events

Με την επιστροφή στην κανονικότητα, πολλοί εργαζόμενοι επέστρεψαν στους χώρους εργασίας τους. Για να συντελεστεί η επιστροφή αυτή με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια, θα πρέπει όλοι μας να προσαρμοστούμε αλλά και να υπακούσουμε στις επιταγές αυτής της νέας κανονικότητας. Αυτό σημαίνει ότι συνεχίζουμε να κρατάμε τις αποστάσεις μας, ενώ επωφελούμαστε στο έπακρό από την χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας.

Η αγορά έχει και πάλι παλμό και οι επιχειρήσεις χρειάζονται να προσεγγίσουν τα ταλέντα εκείνα που θα διασφαλίσουν την επίτευξη των στόχων της. Η τεχνολογία που διαθέτει η Randstad εκμηδενίζει τις αποστάσεις και τη βοηθάει να διατηρεί επαφή με τους υποψηφίους της.

Διαβάστε παρακάτω πώς τα online career events μπορούν να βρουν τα ταλέντα που χρειάζεστε για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας.

άμεσο feedback

Η τεχνολογία βοηθάει τους συμβούλους μας να διατηρούν συνεχή επαφή με την αγορά εργασίας. Στα career events που διοργανώνουμε έχουμε τη δυνατότητα να συζητήσουμε με υποψηφίους για τις διαθέσιμες ευκαιρίες εργασίας, τις παρεχόμενες παροχές, τις αρμοδιότητες κ.ο.κ.. Με αυτό τον τρόπο λαμβάνουμε feedback από τους υποψηφίους το οποίο  μεταφέρουμε στην εταιρεία που εκπροσωπούμε.
 
ευκολία στη χρήση
 Οι διαδικτυακές εκδηλώσεις (online events) είναι ένας πολύ πιο αποτελεσματικός τρόπος για να έρθουν οι σύμβουλοι ανθρώπινου δυναμικού σε επικοινωνία με υποψήφιους,  κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο. Πραγματικά είναι ένας εύκολος και βολικός τρόπος για όλους τους συμμετέχοντες να συνδεθούν από οποιοδήποτε μέρος και αν βρίσκονται. Επιπρόσθετα, για κάποιους υποψήφιους, οι οποίοι βρίσκονται στην αρχή της επαγγελματικής τους πορείας, η πρώτη επαφή με κάποιον υπεύθυνο ανθρώπινου δυναμικού είναι μια αρκετά αγχωτική διαδικασία που μπορεί να τους πιέσει ψυχολογικά. Αν όμως η συνάντηση γίνει διαδικτυακά μπορεί να νιώσουν πιο άνετα με την γραπτή συνομιλία και να εξασφαλίσουν ενδεχομένως έτσι και μια δεύτερη συνέντευξη δια ζώσης.
 
αποτελεσματικότητα στην εύρεση παθητικών υποψηφίων
 Για ορισμένους υποψηφίους με πλούσιο βιογραφικό, οι παραδοσιακοί τρόποι επικοινωνίας δεν είναι αποτελεσματικοί. Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι σε επαγγέλματα με μεγάλη ζήτηση συχνά αγνοούν κλήσεις και μηνύματα που προέρχονται από εταιρείες ανθρώπινου δυναμικού, καθώς δεν αποτελεί προτεραιότητά τους η αναζήτηση κάποιας νέας θέσης. Επομένως οι σύμβουλοι προσπαθούν να προσεγγίσουν τους παθητικούς υποψηφίους μέσω των διαδικτυακών εκδηλώσεων. 
Γιατί με αυτόν τον τρόπο; Επειδή είναι διαφορετικός. Είναι καινοτόμος. Είναι επίσης διασκεδαστικός. Οι διαδικτυακές εκδηλώσεις, μέσω Brazen για παράδειγμα, αποτελούν ένα “εργαλείο” εξ αποστάσεως επικοινωνίας των συμβούλων με τους υποψηφίους για να τους ενημερώσουν για την εταιρεία και τις θέσεις που προσφέρουν. Έξτρα όφελος για τους υποψηφίους είναι και το γεγονός ότι δεν αναγκάζονται  να πάρουν μια μέρα άδεια και να επισκεφθούν το γραφείο των συμβούλων για να λάβουν τις λεπτομέρειες αυτές.
 
διευρυμένη επικοινωνία με υποψηφίους
 
Οι διαδικτυακές εκδηλώσεις μέσω brazen προσφέρουν μια χρονομετρημένη δομή γραπτής επικοινωνίας 10-15 λεπτών με δυνατότητα επέκτασης. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους συμβούλους ανθρώπινου δυναμικού να έρθουν σε επαφή με περισσότερους υποψηφίους και στους υποψηφίους τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν άμεσα και πιο στοχευμένα για τις θέσεις που ενδιαφέρονται, χωρίς να χρονοτριβούν και να πλατιάζουν. Επίσης στο τέλος μένει το ιστορικό της συζήτησης, όπου και οι δύο πλευρές μπορούν να ανατρέξουν στην περίπτωση που τους διέφυγε κάποια πληροφορία. 
 
καινοτομία στην αναζήτηση υποψηφίων
 Οι σύμβουλοι ανθρώπινου δυναμικού έχουν στραφεί πλέον σε νέες μεθόδους, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία και τα νέα μέσα επικοινωνίας, όπως το Brazen για να προσεγγίσουν υποψηφίους. Αυτη η στροφή στην τεχνολογια δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση την απαξίωση της προσωπικής συνάντησης και την ανθρώπινης διεπαφής γενικά. Αντιθέτως τα online career events ενισχύουν την συμμετοχή ενός υποψηφίου στην εύρεση μιας εργασίας. Οι σύμβουλοι της Randstad Hellas συνδυάζουν την καινοτομία των σύγχρονων τεχνολογιών με την ανθρώπινη επαφή, υποστηρίζοντας τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις ώστε να ανακαλύψουν τη δυναμική τους.
 
Η Randstad καινοτομεί και διοργανώνει, τα τελευταία τρία χρόνια εβδομαδιαίες διαδικτυακές εκδηλώσεις (Career Chat Events), όπου οι υποψήφιοι προσκαλούνται να λάβουν μέρος προκειμένου να μάθουν περισσότερα για τη Randstad, την αγορά εργασίας και για νεες ευκαιρίες εργασίας. Οι υποψήφιοι και οι μαθητές μπορούν να εγγραφούν στα (Career Chat Events) και να συμμετέχουν απευθείας από τον υπολογιστή ή το tablet τους, χωρίς την ανάγκη λήψης λογισμικού. Είναι ένας απλός, άμεσος και ασφαλής τρόπος για να συνδεθούν με τους συμβούλους σε χρονομετρημένες συνομιλίες one-on-one μέσω της ασφαλούς πλατφόρμα Brazen.

 

Εάν θέλετε να μάθετε πώς η Randstad μπορεί να βοηθήσει και τη δική σας επιχείρηση να κατακτήσει τους στόχους της, συμπληρώστε τα στοιχεία σας εδώ και ένας από τους συμβούλους μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Σχετικά με τον Συγγραφέα

Σοφια Μιάμη - General Affairs Coordinator

Με λένε Σοφία Μιάμη και μεγάλωσα σε μια γραφική κωμόπολη της Πελοποννήσου. Σπούδασα Ελληνική Φιλολογία στο ΑΠΘ με κατεύθυνση τη Μεσαιωνική και Νεοελληνική Λογοτεχνία. Από το 2013 εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα και από τον Αύγουστο του 2018 δουλεύω στη Randstad Hellas ως general affairs coordinator.Ένα από τα δημιουργικά καθήκοντά μου είναι η αρθρογραφία γύρω από διάφορα θέματα καριέρας τα οποία δημοσιεύονται στο blog της Randstad hellas.

Επιστρέψτε στην προηγούμενη σελίδα