τα οφέλη των βίντεο-συνεντεύξεων για τον εργοδότη.

H σταδιακή επιστροφή στη μετά κορονοϊό εποχή είναι ένα δύσκολο εγχείρημα, το οποίο απαιτεί την άμεση προσαρμογή των εργαζομένων στη νέα πραγματικότητα και την τήρηση / εφαρμογή αυστηρών μέτρων ώστε να διασφαλιστεί η προστασία των ίδιων αλλά και των πελατών/ προμηθευτών της εταιρείας. Αυτό σημαίνει ότι οι πρακτικές του social distancing συνεχίζουν να εφαρμόζονται με ευλάβεια. 

Η αγωνία όλων των επιχειρήσεων είναι κοινή και αυτή είναι να καλύψουν το χαμένο έδαφος που προκάλεσε η παράλυση πολλών κλάδων τους τελευταίους μήνες. Για να το επιτύχουν αυτό, τώρα περισσότερο από ποτέ, εντείνεται η ανάγκη να προσελκύσουν τα ταλέντα εκείνα που θα τους βοηθήσουν στην κατάκτηση των στόχων τους. Το ερώτημα είναι, πώς μπορεί να επιτευχθεί η επιλογή του κατάλληλου προσωπικού, όταν το social distancing εξακολουθεί να υφίσταται;

Μέχρι τώρα η διαδικασία πρόσληψης προσωπικού πραγματοποιούνταν μέσω αλλεπάλληλων δια ζώσης συναντήσεων με υποψηφίους. Την αλλαγή του τρόπου αξιολόγησης έρχεται να καλύψει η τεχνολογία. Εάν αναζητάτε προσωπικό την περίοδο αυτή, η καλύτερη τακτική είναι η χρήση των video interviews.

Στη Randstad, ακόμη και πριν την κρίση, πραγματοποιούσαμε βίντεο - συνεντεύξεις, σύγχρονες και ασύγχρονες, κυρίως στα πλαίσια μιας πρώιμης αξιολόγησης των υποψηφίων πριν τον προγραμματισμό της πρώτης επίσημης συνάντησης. Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα των βιντεοσκοπημένων συνεντεύξεων αποτελεί το γεγονός ότι οι πελάτες μας έχουν πρόσβαση σε αυτό το υλικό, δίνοντας τους έτσι τη δυνατότητα να γνωρίσουν τους επικρατούντες υποψηφίους και να επιλέξουν με ποιους θα προγραμματίσουν συνεντεύξεις.

Ποια τα πλεονεκτήματα των βιντεοσκοπημένων συνεντεύξεων;

#1 ο υποψήφιος έρχεται σε επαφή με το employer brand σας από τα πρώτα στάδια της διαδικασίας, αφού η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα να προσαρμόσετε την εμπειρία του χρήστη ανάλογα με τις ανάγκες της επωνυμίας σας. 

#2 έχετε τη δυνατότητα να αξιολογήσετε τους υποψηφίους μέσω ενός ζωντανού, υψηλής ποιότητας βίντεο. Το βίντεο, σε αντίθεση με το παραδοσιακό στατικό βιογραφικό, σας παρέχει πληροφορίες όχι μόνο για την μέχρι τώρα εμπειρία του υποψηφίου, αλλά και για τον ίδιο.

#3 η ευελιξία που παρέχουν οι βίντεο-συνεντεύξεις (ασφαλή διαδικτυακή πρόσβαση 24/7 για τους υποψήφιους στην πλατφόρμα και κατάργηση των γεωγραφικών ορίων) σε συνδυασμό με την αξιολόγηση των υποψηφίων σε πρώιμο στάδιο έχουν ως αποτέλεσμα την εξασφάλιση υψηλότερου όγκου ποιοτικών υποψηφίων για να επιλέξετε το άτομο που θα ανταπεξέλθει καλύτερα στο ρόλο και στις ανάγκες της εταιρείας σας.

#4 συνεργασία σε πραγματικό χρόνο με τη Randstad. Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα της ανατροφοδότησης, εξασφαλίζει άμεση συνεργασία με το σύμβουλο, αφού μπορείτε να αξιολογείτε και να βαθμολογείτε τις απαντήσεις των υποψηφίων.

#5 έχετε την ευκαιρία να διαφοροποιηθείτε από την αγορά και να επιταχύνετε την επιλογή και διαδικασία πρόσληψης διασφαλίζοντας παράλληλα ότι η εμπειρία των υποψηφίων ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές του οργανισμού σας.

#6 μπορείτε να θέσετε στους υποψηφίους συγκεκριμένες ερωτήσεις, case studies και / ή σενάρια ρόλων, ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής σύμφωνα με τις ανάγκες σας, διασφαλίζοντας έτσι ότι ο υποψήφιος θα ανταποκριθεί στον προσφερόμενο ρόλο.

#7 στις περιπτώσεις που ο υποψήφιος πρέπει να εγκριθεί από πολλαπλά τμήματα/ υπευθύνους μέσω της διαδικασίας της βίντεο-συνέντευξης απλοποιείται η διαδικασία καθώς όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να έχουν παράλληλη πρόσβαση στην πλατφόρμα επιταχύνοντας έτσι τη διαδικασία επιλογής και πρόσληψης.
 
Στη Randstad, καιρό τώρα,  έχουμε υιοθετήσει νέες τεχνολογίες και είμαστε σε θέση να παρέχουμε στους υποψήφιους και πελάτες μας εξειδικευμένες λύσεις ανθρωπίνου δυναμικού συνδυάζοντας την καινοτομία με την ανθρώπινη επαφή.

Εάν αναζητάτε λύσεις ανθρωπίνου δυναμικού για επιχείρησή σας, συμπληρώστε τα στοιχεία σας εδώ και ένας από τους συμβούλους μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να ετοιμάσουμε μια εξατομικευμένη λύση βάσει των αναγκών σας.
 

Σχετικά με τον Συγγραφέα

Χρύσα Μπαρμπαλιού - Digital Marketing Specialist

H Χρύσα έχει σπουδάσει Ιταλική Γλώσσα & Φιλολογία και Κοινωνική Θεολογία στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Από το 2015 απασχολείται στο χώρο του marketing όπου έχει πάρει πιστοποιήσεις ενώ αυτή τη στιγμή παρακολουθεί το μεταπτυχιακό πρόγραμμα “Digital Communication & Social Media” στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Αθηνών.

Επιστρέψτε στην προηγούμενη σελίδα