Όλοι οι εργαζόμενοι έχουμε βρεθεί  αντιμέτωποι με πολλές δραστηριότητες, με αποτέλεσμα ο χρόνος μας να είναι πολύ σημαντικός. Η αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου, κατά τη διάρκεια της δουλειάς είναι από τα σημαντικότερα επιτεύγματα ενός εργαζομένου. Σε αυτό το άρθρο θα βρείτε χρήσιμες συμβουλές για να διαχειριστείτε σωστότερα τον χρόνο σας.

  1. Χρησιμοποιήστε κάποιο εργαλείο διαχείρισης του χρόνου κατά τη διάρκεια της δουλειάς, προκειμένου να σημειώνετε όλα τα ραντεβού και τις δραστηριότητες που πρέπει να ολοκληρώσετε κάθε μέρα. Μην προσπαθείτε να τα συγκρατείτε στο μυαλό σας.
  2. Οργανώστε ένα χρονοδιάγραμμα που θα περιλαμβάνει όλες σας τις δραστηριότητες.
  3. Προσπαθήστε να το τηρήσετε όσο είναι δυνατό.
  4. Μην σπαταλάτε χρόνο σε επουσιώδεις λεπτομέρειες. Να θυμάστε τον βασικό σας στόχο.
  5. Κάντε ένα σύντομο διάλειμμα όταν δυσκολεύεστε πολύ να δουλέψετε. Χαλαρώστε και συνεχίστε τη δουλειά σας με περισσότερη όρεξη.

Βρείτε στο www.randstad.gr/blog περισσότερες πληροφορίες και συμβουλές για την αγορά εργασίας.