Τα Brands που κέρδισαν το Randstad Award για το 2016 σε 25 χώρες

Τα Brands που θα ήθελαν να δουλέψουν περισσότερο οι άνθρωποι 25 χωρών παγκοσμίως αποκαλύφθηκαν σήμερα με την ανακοίνωση των νικητών του Global Randstad Award 2016. Οι νικητές των χωρών περιελάμβαναν εταιρείες όπως την Google, την IKEA, την BMW, την Hewlett Packard, την Suntory και την IBM.

Το Randstad Award είναι η μεγαλύτερη έρευνα για την επωνυμία (branding) εργοδοτών παγκοσμίως, εμπλέκοντας πάνω από 200.000 συμμετέχοντες σε 25 χώρες, που καλύπτουν το 75% της παγκόσμιας οικονομίας. Ρωτά τους συμμετέχοντες σχετικά με το βαθμό ελκυστικότητας των μεγαλύτερων εταιρειών της χώρας τους (δείτε παρακάτω τους νικητές του συνόλου των 25 χωρών).

Πίνακας: Οι νικητές του Global Randstad Award 2016 σε 25 χώρες

Όπως και τα προηγούμενα δύο χρόνια, ο κλάδος του IT είναι ο πιο δημοφιλής παγκοσμίως μεταξύ των συμμετεχόντων στην έρευνα. Ο δεύτερος πιο δημοφιλής κλάδος είναι αυτός των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών ενώ οι Επιστήμες Υγείας καταλαμβάνουν την τρίτη θέση.

Διάσταση μεταξύ εργοδότη/εργαζομένου σε παγκόσμιο επίπεδο

Ωστόσο, τα μεγάλα brands παγκοσμίως πρέπει να προσέξουν μια αναδυόμενη διάσταση που παρατηρείται μεταξύ εργοδότη και εργαζομένου: ενώ οι ερωτηθέντες έθεσαν σαν πρώτες τους προτεραιότητες τις αποδοχές και τα προνόμια, την μακροπρόθεσμη επαγγελματική ασφάλεια και το ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον, μακράν λιγότεροι συνέδεσαν τις παροχές αυτές με την απασχόληση σε μια μεγάλη εταιρεία (δείτε τον πίνακα παρακάτω).

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Randstad, Jacques van den Broek σχολιάζει: "Ο σκοπός της ετήσιας έρευνας για την επωνυμία εργοδοτών είναι να εντοπίσει τις εταιρείες σε όλο τον κόσμο που έχουν τα πιο ελκυστικά brands κατά την άποψη των ατόμων που αναζητούν εργασία, σε συνδυασμό με τους κλάδους στους οποίους οι άνθρωποι επιθυμούν να εργαστούν. Οι νικητές του Randstad Award έχουν ξεκάθαρα ισχυρή επωνυμία που έχει τη μεγαλύτερη απήχηση στους ανθρώπους στις χώρες τους. Σε επίπεδο επαγγελματικών κλάδων, ο κλάδος του IT παραμένει αδιαφιλονίκητος νικητής, αφού κατατάσσεται ο δημοφιλέστερος για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Ωστόσο, αν υπάρχει κάτι στο οποίο μπορούν να βελτιωθούν όλα τα brands, γενικότερα, αυτό είναι να εστιάσουν περισσότερο στα στοιχεία που οι άνθρωποι αναζητούν σε έναν πιθανό εργοδότη."

Σχετικά με την έρευνα Randstad Award

Το Randstad Award είναι η μεγαλύτερη ανεξάρτητη έρευνα για την επωνυμία (branding) εργοδοτών, που εντοπίζει τους πιο ελκυστικούς εργοδότες ανάμεσα σε χιλιάδες εταιρείες. Η έρευνα καταγραφει τις απόψεις 200.000 και πλέον ερωτηθέντων (ηλικίας 18-65 από το ευρύ κοινό) σε 25 χώρες και εκτιμά την εικόνα που έχουν στην αγορά οι εργοδότες με το μεγαλύτερο εργατικό δυναμικό στις χώρες αυτές. Είναι ένα αναλυτικό ερευνητικό πρόγραμμα που διεξάγεται από το 2000 από τον παγκόσμιο συνεργάτη της Randstad σε θέματα έρευνας, την εταιρεία ICMA Group. Η έρευνα του 2016 πραγματοποιήθηκε μεταξύ Σεπτεμβρίου και Δεκεμβρίου 2015.

H έρευνα Randstad Award παρουσιάζει πληροφορίες σχετικά με τις αντιλήψεις και τα κίνητρα που οδηγούν στην επιλογή εργοδοτών. Γιατί οι άνθρωποι προτιμούν μία συγκεκριμένη εταιρεία ή έναν συγκεκριμένο κλάδο από κάποιον άλλο; Τι κίνητρα έχουν να μείνουν σε έναν συγκεκριμένο εργοδότη ή να ψάξουν για νέες εργασιακές προκλήσεις;