υποστηρικτικός υπάλληλος τηλεφωνικού κέντρου - αθηνα

Δημοσίευση
Επικοινωνία
georgia skreka, randstad hellas
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
αθηνα, αττική
Κλάδος
εξυπηρέτηση πελατών
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κωδικός θέσης εργασίας:
28353
Επικοινωνία
georgia skreka, randstad hellas

Περιγραφή εργασίας

Θα σε ενδιέφερε να εργαστείς ως Υποστηρικτικός Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου γνωστής εταιρείας διαχείρισης κτιρίων; Διαθέτεις πελατοκεντρική προσέγγιση και άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες; Eνθουσιάζεσαι στην ιδέα της επικοινωνίας και της επίλυσης αιτημάτων πελατών; 

Αν η απάντηση σου σε όλα τα παραπάνω είναι θετική, τότε κάνε την αίτησή σου τώρα και διεκδίκησε μία θέση εργασίας στο κέντρο επικοινωνίας του πελάτη μας ως Υποστηρικτικός Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου!

παροχές

H εταιρεία για τη θέση Υποστηρικτικός Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου προσφέρει:

  • Εργασία σε ένα σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον
  • Συμβόλαιο εργασίας αορίστου διάρκειας
  • Σταθέρο πρωινό ωράριο εργασίας
  • Συνεχή εκπαίδευση


αρμοδιότητες

Ως  Υποστηρικτικός Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου, οι κύριες αρμοδιότητές σου θα είναι:

  • Διαχείριση και εξυπηρέτηση του κέντρου επικοινωνίας μέσω email και τηλεφώνου
  • Παραχώρηση διαθέσιμων πληροφοριών για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών
  • Παρακολούθηση της ομαλής ολοκλήρωσης αιτημάτων των πελατών 
  • Διαχείριση παραπόνων με επαγγελματισμό και ευγένεια

προσόντα

Για τη θέση Υποστηρικτικός Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου είναι απαραίτητα τα παρακάτω προσόντα:

  • Κάτοχος Πτυχίου ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • Προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο
  • Εξαιρετικές οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Άριστη γνώση Windows, Outlook, Excel, Word
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Κριτική ικανότητα & αναλυτική σκέψη
  • Ομαδικό πνεύμα

πληροφορίες

Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση του/της Υποστηρικτικός Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου, μπορείς να κάνεις την αίτηση σου τώρα!

Για πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε στο +30 2166001373 και να ζητήσετε την Γεωργία Σκρέκα ή μέσω email στο gskreka@randstad.gr.

#customerservicegr

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.