εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών - αθήνα

Δημοσίευση
Επικοινωνία
Γεωργία Σκρέκα, Randstad Hellas
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
αθήνα, αττική
Κλάδος
εξυπηρέτηση πελατών
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κωδικός θέσης εργασίας:
29057
Επικοινωνία
Γεωργία Σκρέκα, Randstad Hellas
Τηλέφωνο
+30 2106770523

περιγραφή εργασίας

Γνωρίζεις πολύ καλά την αλβανική γλώσσα; Ενθουσιάζεσαι στην ιδέα της επικοινωνίας και της επίλυσης αιτημάτων πελατών, ώστε να εργαστείς ως Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών γνωστής εταιρείας τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων;

Αν η απάντηση σου σε όλα τα παραπάνω είναι θετική, τότε κάνε την αίτησή σου τώρα και διεκδίκησε μία θέση εργασίας ως Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών

παροχές

H εταιρεία προσφέρει για την θέση του/της Εκπροσώπου Εξυπηρέτησης Πελατών τα εξής:

  • Αορίστου σύμβαση εργασίας
  • Δυνατότητα μερικής τηλεργασίας
  • Σταθερό μηνιαίο μισθό
  • Ευελιξία (κυλιόμενες βάρδιες) 
  • Μπόνους

αρμοδιότητες

Ως Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών, οι κύριες αρμοδιότητές σου θα είναι:

  • Εξυπηρέτηση και διαχείριση αιτημάτων των πελατών μέσω εισερχόμενων κλήσεων
  • Παροχή γρήγορων και ικανοποιητικών λύσεων στα αιτήματα των πελατών
  • Καταχώριση δεδομένων και διατήρηση ιστορικού των αιτημάτων
  • Διαχείριση παραπόνων με επαγγελματισμό και ευγένεια

προσόντα

Προκειμένου να ανταποκρίνεται το προφίλ σου στις απαιτήσεις της θέσης του/της Εκπροσώπου Εξυπηρέτησης Πελατών, χρειάζονται οι παρακάτω δεξιότητες:

  • Πολύ καλή γνώση της Αλβανικής γλώσσας
  • Καλή γνώση της Ελληνικής Γλώσσας
  • Άριστη χρήση Η/Υ
  • Γνώση αγγλικών

δεξιότητες

  • Πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες
  • Ομαδικό πνεύμα

εμπειρία

  • προυπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί

απαιτούμενη εκπαίδευση

  • High-School

πληροφορίες

Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση του/της Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών, μπορείς να κάνεις την αίτηση σου τώρα!

Για πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε στο +30 2166001373 και να ζητήσετε την Γεωργία Σκρέκα ή μέσω email στο gskreka@randstad.gr.

#customerservicegr

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.