Η εταιρική κουλτούρα είναι ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά κάθε επιχείρησης. Η θετική ατμόσφαιρα στον εργασιακό χώρο και η δέσμευση για την υποστήριξη του προσωπικού στην εξέλιξη και την επίτευξη των επαγγελματικών στόχων του είναι μεταξύ των σημαντικότερων παραγόντων αναφορικά με την επιλογή μιας θέσης εργασίας .

Οι επιχειρήσεις που είναι σε θέση να παρουσιάσουν αποτελεσματικά μια συνεκτική και υποστηρικτική κουλτούρα στους υποψήφιους εργαζόμενους, θα έχουν την ευκαιρία να προσελκύσουν και να κρατήσουν τους κορυφαίους στον τομέα τους. Αλλά πώς να το κάνετε αυτό με τρόπο που να επιφέρει αποτελέσματα; Η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι Έλληνες υποψήφιοι επιθυμούν να μάθουν για την εταιρεία σας και την κουλτούρα της μπορεί να είναι το κλειδί της επιτυχίας για την απόκτηση ιδανικών υποψηφίων.

Η αποτελεσματική δέσμευση αφορά την εμβάθυνση των σχέσεων.

Σύμφωνα με το άρθρο Inside the Mind of Today's Candidate του LinkedIn, 90% των υποψηφίων ενδιαφέρονται να έρθουν σε επαφή με έναν επικείμενο εργοδότη, ενώ  63% αισθάνονται κολακευμένοι όταν οι εταιρείες στελέχωσης τους προσεγγίσουν.


Ωστόσο, δεν είναι τόσο απλώς το να προσφέρετε έναν δελεαστικό ρόλο για να προσελκύσετε  ανθρώπους να εργαστούν για την επιχείρησή σας, πρέπει να “πουλήσετε” την ίδια την εταιρεία, και αυτό είναι το σημείο όπου η επίδειξη της εταιρικής κουλτούρας είναι απαραίτητη.


Ένα από τα πρώτα βήματα που πρέπει να κάνετε σαν εταιρεία είναι να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας. Βεβαιωθείτε ότι προσφέρετε μια πραγματική εικόνα των αξιών και της κουλτούρας της εταιρείας και σκεφτείτε πώς οι εικόνες στον ιστότοπό σας παρουσιάζουν τις θετικές πτυχές της εταιρικής ηθικής που χαρακτηρίζει τον οργανισμό σας.


Οι υποψήφιοι ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα για την εταιρεία σας και επομένως θα πρέπει να δημιουργηθούν συγκεκριμένες σελίδες που να περιγράφουν ακριβώς γιατί η επιχείρησή σας είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να εργαστούν. Αυτό θα μπορούσε να είναι υπό τη μορφή Συχνών Ερωτήσεων (FAQ) ή απλά μια περίληψη των βασικών αξιών που οδηγούν στη συμμετοχικότητα και την παραγωγικότητα στην εταιρεία σας. 

Οι υποψήφιοι επιθυμούν μία προσωπική εμπειρία.

Στον σημερινό γρήγορα μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό κόσμο των προσλήψεων, συχνά δεν είναι αρκετό να πείτε απλώς στους υποψηφίους τι να περιμένουν από την εργασία στην εταιρεία σας - σήμερα, το μεγαλύτερο μέρος του δυνητικού προσωπικού θέλει να το βιώσει προσωπικά.

Πράγματι, τα στοιχεία του LinkedIn έδειξαν ότι περισσότερο από το ήμισυ (51%) των ερωτηθέντων που συμμετείχαν στην πρόσφατη έρευνα θα ήθελαν να τους δίνεται η δυνατότητα να επισκεφθούν μια επιχείρηση και να βιώσουν την κουλτούρα της, προτού δεσμευτούν να εργαστούν σε αυτή.


Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι εταιρείες πρέπει σήμερα να προσπαθήσουν να εφαρμόσουν προσωπικές συνεντεύξεις όπου είναι εφικτό. Το να προσκαλέσετε  υποψήφιους εργαζόμενους να συναντήσουν το προσωπικό σας και να κάνουν μια περιήγηση στα γραφεία σας, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τους εισαγάγετε στη θετική ατμόσφαιρα που θα θέλατε να παρουσιάσετε.


Παράλληλα, το άρθρο του LinkedIn αποκάλυψε ότι 46% των υποψηφίων ενδιαφέρονται, επίσης, να μιλήσουν απευθείας με τους ήδη υπάρχοντες υπαλλήλους, καθώς αυτό τους επιτρέπει να γνωρίζουν ακριβώς πώς είναι η εργασία στο περιβάλλον αυτό.


Η λειτουργία του εκπαιδευτικού προσωπικού ως ένας θετικός πρεσβευτής της επιχείρησής σας αποτελεί εξαιρετική ωφέλεια για τη μετάδοση  ενός άμεσου μηνύματος γύρω από το λόγο για τον οποίοη επιχείρησή σας είναι ένα τόσο καλό μέρος για εργασία.


Η προώθηση μιας ισχυρής εταιρικής κουλτούρας είναι απαραίτητη για την επιτυχία στην εύρεση υποψηφίων. Αναδεικνύοντας τα πλεονεκτήματα της εταιρείας σας, έχετε μεγαλύτερες πιθανότητες να προσελκύσετε το καλύτερο και ιδανικότερο ανθρώπινο δυναμικό για την επιχείρηση σας.


Μάθετε περισσότερα γύρω από το πώς να δημιουργήσετε μία θετική εικόνα για την επιχείρησή σας, διαβάζοντας τα ενδιαφέροντα αποτελέσματα της έρευνας Randstad Employer Brand 2019 για την Ελλάδα, η οποία θα δημοσιευτεί σε λίγες ημέρες. Μείνετε συντονισμένοι!