υπάλληλος γραφείου χρηματοπιστωτικού τομέα - νέα σμύρνη

Δημοσίευση
Επικοινωνία
Ευτερπη Μαρια Παλαμουτση, Randstad Hellas
Τύπος εργασίας
εποχική
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
νέα σμύρνη, αττική
Κλάδος
εξυπηρέτηση πελατών
Τύπος εργασίας
εποχική
Κωδικός θέσης εργασίας:
30993
Επικοινωνία
Ευτερπη Μαρια Παλαμουτση, Randstad Hellas
Τηλέφωνο
+30 6940891520

περιγραφή εργασίας

Έχεις εμπειρία στη γραφειακή υποστήριξη και στη  διαχείριση ρυθμίσεων οφειλών; Θες να εργαστείς σε ένα δυναμικό πολυεθνικό περιβάλλον με πολλές προοπτικές εξέλιξης για την καριέρα σου; Κάνε την αίτηση σου στη θέση Υπάλληλος Γραφείου Χρηματοπιστωτικού Τομέα και γίνε μέλος σε μια απο τις ηγετιδες εταιρείες στο χώρο των υπηρεσιών διαχείρισης πιστώσεων.

παροχές

Η εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων για τη θέση του  Υπαλλήλου Γραφείου Χρηματοπιστωτικού Τομέαπροσφέρει:

  • ένα σύγχρονο πολυεθνικό εργασιακό περιβάλλον με ανταγωνιστικές μισθολογικές αποδοχές
  • συνεχής εκπαίδευση και ενημέρωση σύμφωνα με την πολιτική της πολυεθνικής εταιρείας
  • τις πιο σύγχρονες διεθνείς πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης δεδομένων
  • ιδιωτική ασφάλεια υγείας με προνομιούχες παροχές
  • διαρκώς ανανεούμενες εξάμηνες συμβάσεις 
  • εύκολη πρόσβαση μέσω ΜΜΜ

αρμοδιότητες

Οι αρμοδιότητες της θέσης του Υπαλλήλου Γραφείου Χρηματοπιστωτικού Τομέα, περιλαμβάνουν:

● Επεξεργασία αιτημάτων αναδιαρθρώσεων

● Επεξεργασία και υλοποίηση εγκρίσεων

● Σύνταξη και τροποποίηση συμβατικών εγγράφων, ενεχύρων, σχεδίων πρακτικών και πληρεξουσίων, εντολών

εγγραφής / εξαλείψεων βαρών και παρακολούθηση αυτών κ.α.

● Έλεγχος ψηφιοποιημένων εγγράφων στα συστήματα.

● Διεκπεραίωση αιτημάτων που σχετίζονται με Ν.3869

προσόντα

Ο κατάλληλος υποψήφιος για τη θέση του Υπαλλήλου Γραφείου Χρηματοπιστωτικού Τομέα πρέπει να διαθέτει:

● Εμπειρία σε ρυθμίσεις/ παρακολούθηση νομικών ενεργειών

● Γνώσεις χορηγήσεων/πιστοδοτήσεων/ρυθμίσεων οφειλών

● Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ MS Office (Word,Excel, Outlook).

δεξιότητες

  • Πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας
  • Αναλυτική σκέψη και κριτική ικανότητα
  • Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών και λήψης αποφάσεων
  • Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
  • Δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών ζητημάτων υπό στενά χρονικά πλαίσια

εμπειρία

Αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία ως υπάλληλος γραφείου σε νομικές ενέργειες 

πληροφορίες

Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση του Υπαλλήλου Γραφείου Χρηματοπιστωτικού Τομέα, μπορείς να κάνεις την αίτηση σου τώρα!

Για πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε στο +30 6940891520  και να ζητήσετε την Ευτέρπη Παλαμουτσή  ή μέσω email στο epalamoutsi@randstad.gr.

#customerservicegr

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.