Αναζητάςτο επόμενο επαγγελματικό σου βήμα στον κλάδο της εξυπηρέτησης πελατών; Εμείς στη Randstad Hellas μπορούμε να σε βοηθήσουμε να βρεις την ιδανική θέση που ταιριάζει στα προσόντα και τα ενδιαφέροντά σου.
Αναρωτιέσαι ποιος θα μπορούσε να είναι ο μισθός σου; Χρησιμοποίησε το εργαλείο μας για να υπολογίσεις ποιος θα είναι ο καθαρός και ο μικτός μισθός σου. Δες τον μισθό σου τώρα!
Στην Randstad Hellas θα βρεις πολλές ανοιχτές θέσεις στην εξυπηρέτηση πελατών. Δες τις τρεις θέσεις που ξεχωρίσαμε:
Ως Σύμβουλος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, η βασική σου αρμοδιότητα θα είναι να κατανοήσεις τις ανάγκες των πελατών και να προσφέρεις τις κατάλληλες λύσεις. Θα συνομιλείς με τους πελάτες, θα ακούς τις ανησυχίες τους και θα προτείνεις τα κατάλληλα προϊόντα.
σύμβουλος τηλεφωνικής εξυπηρέτησηςΑυτή η θέση έχει ως βασική αρμοδιότητα την επικοινωνία με τους εξωτερικούς πελάτες μέσω τηλεφώνου και ηλεκτρονικών μηνυμάτων για τη διαχείριση παραπόνων και αιτημάτων. Ακόμη, θα πρέπει να διευθετείς πληρωμές και να δημιουργείς αναφορές.
υπάλληλος υποστήριξης ασφαλιστικών υπηρεσιώνΩς εκπρόσωπος εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών θα πρέπει να διαχειρίζεσαι τις ερωτήσεις και τα παράπονα των πελατών και να παρακολουθείς την πορεία επίλυσής τους. Θα δέχεσαι τηλεφωνικές κλήσεις, θα καταχωρείς δεδομένα και θα εργάζεσαι στενά με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας για την έγκαιρη διεκπεραίωση αιτημάτων.
εκπρόσωπος εξυπηρέτησης εταιρικών πελατώνH Randstad Hellas εξειδικεύεται στη σύνδεση των ταλέντων με την εργασία που τους ταιριάζει.Από θέσεις συμβούλων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης έως εκπροσώπων εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών, μπορούμε να σε βοηθήσουμε να βρεις την κατάλληλη θέση εργασίας στην εξυπηρέτηση πελατών κοντά σου. Χάρη στο εκτεταμένο δίκτυο επαφών μας με εργοδότες, έχουμε γρήγορη πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα ανοιχτών θέσεων εργασίας στην εξυπηρέτηση πελατών στην περιοχή σου. Επικοινώνησε μαζί μας σήμερα και έλα να ανακαλύψουμε μαζί τη θέση εργασίας που σου ταιριάζει!
Βρήκες τη θέση εργασίας που σε ενδιαφέρει στην εξυπηρέτηση πελατών; Κάνε εύκολα αίτηση πατώντας στο κουμπί «Κάνε την αίτησή σου» στη σελίδα της θέσης εργασίας. Αν έχεις συνδεθεί στον λογαριασμό σου, τα στοιχεία σου θα συμπληρωθούν αυτόματα.
Δεν έχεις λογαριασμό; Κανένα πρόβλημα! Μπορείς να τον δημιουργήσεις γρήγορα και εύκολα πατώντας στην επιλογή Μy Randstad που βρίσκεται επάνω δεξιά στην οθόνη σου.
Χρησιμοποίησε τη λειτουργία λήψης ειδοποιήσεων για ανοιχτές θέσεις εργασίας. Πάτα στο «Λάβε ειδοποιήσεις θέσεων εργασίας για αυτή την αναζήτηση» και συμπλήρωσε τα στοιχεία σου. Κάθε φορά που δημοσιεύεται μια νέα θέση εργασίας στην εξυπηρέτηση πελατών, λαμβάνεις τη σχετική ειδοποίηση στο email σου.
Αν σε ενδιαφέρει να ξεκινήσεις ή να εξελίξεις την καριέρα σου στον κλάδο της Εξυπηρέτησης Πελατών σου έχουμε συγκεντρώσει συμβουλές και πληροφορίες που θα σου φανούν χρήσιμες για να κάνεις το επόμενο επαγγελματικό σου βήμα.
Η εξυπηρέτηση πελατών αφορά στο να παρέχεις υποστηρικτικό ρόλο στην υπάρχουσα βάση πελατών μιας εταιρείας. Στόχος κάθε επαγγελματία είναι η δημιουργία μιας θετικής εμπειρίας στον πελάτη, ώστε να μείνει όσο πιο ικανοποιημένος γίνεται. Αυτό επιτυγχάνεται με τις απαντήσεις στις ερωτήσεις του, την επίλυση των προβλημάτων του και την αντιμετώπιση των παραπόνων του.
Ο επαγγελματίας της εξυπηρέτησης πελατών είναι η εικόνα της εταιρείας. Γι’ αυτό κάθε πελάτης, με το πέρας της επικοινωνίας, είναι καλό να φεύγει στο τέλος με μια θετική εικόνα της εταιρείας στο μυαλό του. Ταυτόχρονα κρατώντας σημειώσεις από το μεγαλύτερο μέρος των επικοινωνιών σου, μπορείς να ανατροφοδοτήσεις το τμήμα μάρκετινγκ με χρήσιμες πληροφορίες.
Δεν απαιτούνται ειδικές σπουδές για τον συγκεκριμένο κλάδο. Οποιοσδήποτε μπορεί να εργαστεί σε αυτόν, καθώς δεν είναι απαραίτητη η προϋπηρεσία στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Παρόλα αυτά κρίνεται αναγκαία η παρακολούθηση της εκπαίδευσης, που πραγματοποιεί κάθε εταιρεία για τα στελέχη της προκειμένου να είναι πλήρως καταρτισμένοι ως προς το αντικείμενο εργασιών.
Παρόλο που οι κάθετες δεξιότητες (hard skills) μπορεί να μην είναι προαπαιτούμενο, υπάρχουν ορισμένες οριζόντιες δεξιότητες (soft skills), που είναι αδιαπραγμάτευτες. Αυτές είναι οι ακόλουθες:
Κατά τη διάρκεια κάθε επικοινωνίας με έναν πελάτη ο επαγγελματίας στην εξυπηρέτηση πελατών, θα πρέπει να κρατά σημειώσεις. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για το τμήμα μάρκετινγκ. Αυτές με τη σειρά τους θα οδηγήσουν στη βελτίωση της προσέγγισης του κοινού και στην επαναξιολόγηση των στρατηγικών που έως τώρα ακολουθούνται. Τέλος οι συνεργάτες μιας εταιρείας, που απασχολούνται σε αυτόν τον κλάδο, είναι η εικόνα της. Ως εκ τούτου δείχνοντας κάποιος τις καλύτερες επαγγελματικές πτυχές του, συνεισφέρει στην επιτυχή επικοινωνιακή πολιτική της εταιρείας.
Η Εξυπηρέτηση Πελατών είναι ένας ευρύς κλάδος, που καλύπτει πλήθος ειδικοτήτων μεταξύ των οποίων:
Επιπρόσθετα μπορεί να έχει ως προαπαιτούμενο την εξυπηρέτηση σε κάποια ξένη γλώσσα
Agent: Διαχείριση εισερχόμενων/εξερχόμενων κλήσεων και αξιολόγηση των αναγκών των πελατών με σκοπό την επίτευξη ικανοποίησης.
Team leader: Οργάνωση και συντονισμός των εργασιών της ομάδας για την επίτευξη των στόχων παραγωγής. Συμμετοχή στις αρμοδιότητες της ομάδας, όπου είναι απαραίτητο.
Supervisor: Εκπαίδευση agents, επίβλεψη ομάδας και team leader, διατήρηση στατιστικών παραγωγικότητας της ομάδας.
Manager: Διοίκηση και επίβλεψη όλων των ομάδων και των supervisors, όπως και καθοδήγηση τους για την επίτευξη στόχων.
Director: Διαμόρφωση στόχων παραγωγής με σκοπό την εξέλιξη και την ανάπτυξη των ομάδων.
Εξαρτάται πάντα από τον ρόλο και την ειδικότητα. Μπορείς να συμβουλευτείς την έρευνα της Randstad HR Trends, όπου θα βρεις το μισθολογικό εύρος για κάθε κατηγορία θέσης.
Παρόλα αυτά κατά μέσο όρο οι μισθολογικές απολαβές κινούνται στο παρακάτω πλαίσιο ανά ρόλο:
Agent 800-1200
Team leader 1300-1600
Supervisor 1600-2200
Manager 2300-3700
Director 3800- 4500
Τα οφέλη που προσφέρει μια επιχείρηση στους επαγγελματίες της Εξυπηρέτησης Πελατών δεν είναι πάντα τα ίδια. Αυτά που συχνότερα προσφέρονται είναι: