ποια είναι η εργασία ενός digital marketing manager;

Ως digital marketing manager, σχεδιάζεις και υλοποιείς καμπάνιες marketing στα social media και τις digital πλατφόρμες. Προωθείς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μιας εταιρείας και ενισχύεις το brand awareness στον ψηφιακό χώρο. Επιπλέον, διαδραματίζεις σημαντικό ρόλο στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπο της εταιρείας και στην απόκτηση υποψήφιων πελατών.

Οι digital marketing managers εντοπίζουν και αξιολογούν τις νέες ψηφιακές τεχνολογίες και αναζητούν τρόπους για να αξιοποιήσουν καινούργιες ευκαιρίες για τους σκοπούς του marketing. Ακόμη, χρησιμοποιείς εργαλεία web analytics για να βελτιστοποιήσεις τις καμπάνιες μέσω των social media, του email marketing και τoυ search marketing.

Για παράδειγμα, στο search marketing, βρίσκεις τρόπους για τη βελτίωση της ορατότητας των προϊόντων του πελάτη σου μέσω περιεχομένου στο διαδίκτυο. Χρησιμοποιείς web analytics για να βρεις πληροφορίες σχετικά με το κοινό που στοχεύεις. Ο ρόλος σου περιλαμβάνει συνεργασία με social media managers και άλλους marketing specialists για να διασφαλίσετε ότι τα μηνύματα της εταιρείας ευθυγραμμίζονται σε όλα τα κανάλια marketing. 

Το μέγεθος της επιχείρησης καθορίζει πόσο πρακτικός θα είναι ο ρόλος σου. Για παράδειγμα, σε μία μικρή startup, στις αρμοδιότητές σου είναι να δημιουργήσεις τη στρατηγική marketing, να σχεδιάσεις την εκτέλεσή της και να εφαρμόσεις καθεμιά από τις καμπάνιες digital marketing. Σε μεγάλες εταιρείες, συνεργάζεσαι με μία μεγάλη ομάδα marketing και επικεντρώνεσαι στη στρατηγική, την εκτέλεση και την ανάθεση εργασιών σε άλλα μέλη της ομάδας. Ως digital marketing manager, μπορείς να εργαστείς σε διάφορες εταιρείες, όπως επιχειρήσεις τεχνολογίας, χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, εταιρείες τηλεπικοινωνιών και εταιρείες παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών marketing. 

Θα ταίριαζε η εργασία του/της digital marketing manager με τις πρωτότυπες ιδέες, τις δεξιότητες και τη δημιουργικότητά σου; Συνέχισε να διαβάζεις για να μάθεις ποιες ικανότητες και προσόντα χρειάζεσαι για να πετύχεις στο ρόλο του/της digital marketing manager. 

θέσεις digital marketing manager
1

ο μέσος μισθός ενός digital marketing manager

Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Οικονομικής Έρευνας, ο μέσος μισθός ενός/μιας digital marketing manager στην Ελλάδα είναι 37.000€ τον χρόνο, με μέση ωριαία αμοιβή τα 18€. Ως digital marketing manager, υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που επηρεάζουν την αμοιβή σου. Για παράδειγμα, η θέση σου στην εταιρεία και το εύρος των καθηκόντων σου, επηρεάζουν τις απολαβές σου. Όταν είσαι σε entry level θέση, ξεκινάς με μέσο μισθό 20.000€ το χρόνο. Καθώς αποκτάς πρόσθετες ευθύνες, πιθανότατα θα κερδίζεις υψηλότερη αμοιβή. Οι πιο υψηλές απολαβές για τους/τις digital marketing managers στην Ελλάδα μπορούν να ξεπεράσουν τα 46.000€ ετησίως.

ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τον μισθό ενός digital marketing manager;

Οι κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν τις απολαβές σου είναι τα εκπαιδευτικά σου προσόντα και η εμπειρία σου. Όταν πληροίς τις ελάχιστες προδιαγραφές για το ρόλο, αμείβεσαι με έναν χαμηλότερο μισθό. Οι περισσότεροι εργοδότες πληρώνουν υψηλότερους μισθούς όταν έχεις περισσότερα προσόντα ή πιστοποιήσεις που επιβεβαιώνουν την εξειδίκευσή σου. Η εμπειρία σου, επίσης καθορίζει τον μισθό σου. Όταν έχεις περισσότερα χρόνια εμπειρίας και ένα portfolio με τις δουλειές σου, μπορείς να διεκδικήσεις υψηλότερο μισθό.

Το μέγεθος της εταιρείας επηρεάζει κι αυτό τις απολαβές σου. Η εργασία σε μία μικρή εταιρεία μπορεί να περιορίσει την αμοιβή σου λόγω των περιορισμένων πόρων. Σε μια μεγάλη όμως εταιρεία, αμείβεσαι με υψηλότερο μισθό λόγω της πολυπλοκότητας των καθηκόντων σου και των πόρων που διατίθενται από την εταιρεία. 

κατέβασε τον οδηγό μας
2

κατηγορίες digital marketing managers

Ορισμένες από τις διαθέσιμες ειδικότητες των digital marketing managers είναι:

γυναίκα και άνδρας που πραγματοποιούν μια τηλεδιάσκεψη
γυναίκα και άνδρας που πραγματοποιούν μια τηλεδιάσκεψη
3

εργαζόμενος ως digital marketing manager

Η εργασία ως digital marketing manager περιλαμβάνει τη βελτίωση του brand awareness και τη δημιουργία traffic για την επιχείρηση στον ψηφιακό χώρο. Εάν ενδιαφέρεσαι για το ρόλο, διάβασε παρακάτω για να ανακαλύψεις τις προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης και τα καθημερινά καθήκοντα των digital marketing managers.

4

τα προσόντα και η εκπαίδευση ενός digital marketing manager

Η κατοχή σχετικών πιστοποιήσεων και πτυχίου είναι σημαντική προϋπόθεση για να γίνεις digital marketing manager στην Ελλάδα. Μερικά από τα προσόντα που είναι σχετικά με το ρόλο περιλαμβάνουν:

  • Εκπαίδευση: στην Ελλάδα, οι περισσότεροι εργοδότες ζητούν πτυχίο marketing ή επικοινωνίας για να εργαστείς ως digital marketing manager. Ένα τέτοιο πτυχίο παρέχει μία ισχυρή βάση στη διαφήμιση και στο brand strategy. Ακόμη, ενώ ένα μεταπτυχιακό δεν είναι υποχρεωτικό, σε βοηθά να ξεχωρίσεις στην αγορά εργασίας. Καλό είναι επίσης, να εξετάσεις το ενδεχόμενο να αποκτήσεις πιστοποιήσεις στο digital marketing ή στο social media marketing.
  • Εμπειρία: χρειάζεσαι μεγάλη εμπειρία για να εργαστείς ως digital marketing manager. Μπορείς να βελτιώσεις την εμπειρία σου μέσω πρακτικής άσκησης ή entry level ρόλων στο digital marketing. Μπορείς να παρακολουθήσεις επίσης, συνέδρια για το digital marketing και online μαθήματα για να βελτιώσεις τις δεξιότητές σου.

οι ικανότητες και δεξιότητες του digital marketing manager

Κάποιες από τις ικανότητες και τις δεξιότητες ενός/μιας digital marketing manager περιλαμβάνουν:

  • Στρατηγική σκέψη: η στρατηγική σκέψη είναι ζωτικής σημασίας στο digital marketing. Χρειάζεσαι δεξιότητες στρατηγικής σκέψης για να σκεφθείς αποτελεσματικά και να χρησιμοποιήσεις στρατηγικές marketing ώστε να βελτιώσεις τα ποσοστά μετατροπής σε διάφορα κανάλια digital marketing.
  • Ανάλυση δεδομένων: η ανάλυση δεδομένων σε βοηθά να ελέγξεις την απόδοση των εκστρατειών που έχεις δημιουργήσει και τους τρόπους βελτίωσης του brand awareness. Χρειάζεσαι δεξιότητες ανάλυσης για να αξιολογείς τα δεδομένα και να κατανοείς τα σημεία που χρειάζονται βελτίωση.
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες: ως digital marketing manager, αλληλεπιδράς καθημερινά με πολλούς ανθρώπους και επαγγελματίες. Χρειάζεται να συνεργάζεσαι καλά με τους άλλους και να επικοινωνείς με σαφήνεια, οπότε οι δεξιότητες που σχετίζονται με την ομαδική εργασία σού είναι απαραίτητες. Οι καλές επικοινωνιακές δεξιότητες σε βοηθούν επίσης, να είσαι καλός ακροατής/τρια και να διαπραγματεύεσαι συμβόλαια με επιτυχία.
  • Διαχείριση χρόνου: οι digital marketing managers, διαχειρίζονται πολλαπλές εργασίες και χρειάζεται να έχουν γρήγορα αντανακλαστικά, καθώς αντιμετωπίζουν και επιλύουν προβλήματα πολύ γρήγορα. Επομένως, είναι απαραίτητο να διαθέτεις εξαιρετικές δεξιότητες διαχείρισης χρόνου για να ανταπεξέρχεσαι στις προθεσμίες και να καθορίζεις αποτελεσματικά τους χρόνους εργασίας σου.
  • Έμφαση στη λεπτομέρεια: ως digital marketing manager, δίνεις πολλή προσοχή στη λεπτομέρεια. Έτσι, διασφαλίζεις ότι ακολουθούνται τα brand guidelines και δεν υπάρχουν λάθη στις καμπάνιες. Ο συνδυασμός της προσοχή στις λεπτομέρειες με το δημιουργικό σου ταλέντο σε βοηθούν να διαπρέψεις στο ρόλο σου.
5

FAQs

Εδώ, θα βρεις απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με το επάγγελμα του/της digital marketing manager.

thank you for subscribing to your personalised job alerts.