skilling, reskilling and upskilling

Οι σημερινές συνθήκες , όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί από την πανδημία του COVID-19 , φέρνουν στο προσκήνιο ακόμη εντονότερα την αναγκαιότητα για εκπαίδευση, την απόκτηση νέων δεξιοτήτων και την επανεκπαίδευση στο εργασιακό περιβάλλον και όχι μόνο. Προσόντα και δεξιότητες  που μέχρι τώρα χαρακτηρίζονταν ως “επιθυμητά” είναι πλέον απαραίτητα, ειδικά δεδομένου ότι πολλοί από εμάς αναγκαζόμαστε να χρησιμοποιήσουμε νέες πλατφόρμες και τεχνολογίες.

Όπως δημοσιεύθηκε στην Randstad, ήδη από το 2019, επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν, πριν ακόμη και από την κρίση του COVID-19,  έλλειψη απαραίτητων ικανοτήτων στο προσωπικό τους.  Έχει υπολογιστεί ότι στη Γαλλία θα χρειαστούν 80,000 περισσότεροι  ΙΤ και τεχνολόγοι ηλεκτρονικών, από όσους θα είναι διαθέσιμοι μέσα στο 2020, ενώ στην Αμερική αντιμετωπίζουν έλλειψη 250.000 Data Scientists. Στην Αγγλία, το 23% του ανθρωπίνου δυναμικού έχει βασικές ελλείψεις σε ηλεκτρονικές δεξιότητες παρά το γεγονός ότι αυτές απαιτούνται από το 90% των νέων θέσεων εργασίας. Μπορούμε να φανταστούμε κατά πόσο τα νούμερα αυτά έχουν αλλάξει σήμερα. Ποια είναι λοιπόν η λύση; Δεν θα πρέπει να μας εκπλήσσει ότι η απάντηση κρύβεται στην εκπαίδευση, στη συνεχή απόκτηση νέων δεξιοτήτων και στην επανεκπαίδευση των υπαλλήλων. Αυτή μάλιστα είναι και η προσέγγιση που έχουμε υιοθετήσει  στη Randstad, η παροχή της δυνατότητας εκμάθησης νέων δεξιοτήτων, αλλά και η εξέλιξη των υπαρχόντων.

Στη Randstad,  είμαστε κοντά στους υπαλλήλους μας και δημιουργούμε σχέσεις που βασίζονται στον ανοιχτό διάλογο σχετικά με τις ανάγκες και  φιλοδοξίες του κάθε υπαλλήλου.  Αυτό το έχουμε καταφέρει μέσα από μια πολυεπίπεδη στρατηγική που συμπεριλαμβάνει, έρευνες, ατομικές συναντήσεις, προγράμματα καθοδήγησης εργαζομένων – mentoring programs  και εκπαίδευση. Πως το καταφέρνουμε αυτό; Μερικές από τις μεθόδους που χρησιμοποιούμε είναι: εκπαίδευση δια ζώσης, webinars, και πλέον, λόγω των συνθηκών, με ατομικά (one to one) video chats.

Στο σημερινό ευμετάβλητο εργασιακό περιβάλλον πρέπει να αντιμετωπίζουμε κάθε πρόκληση ως νέο μάθημα να διδαχθούμε. Μπορούμε να εκμεταλλευτούμε αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση προς όφελος μας και να χρησιμοποιήσουμε αυτή την ευκαιρία για να βελτιωθούμε, να αποκτήσουμε καινούργιες γνώσεις και να ενδυναμώσουμε (ή να δημιουργήσουμε νέες) επαγγελματικές σχέσεις , οι οποίες μάλιστα μπορεί να παίξουν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της καριέρας μας,  ή και στην επανατοποθέτηση μας ως επαγγελματίες του κλάδου μας.

Αν ενδιαφέρεστε για περισσότερες πληροφορίες ή  για στρατηγικές και συμβουλές ανάπτυξης εκπαιδευτικών προγραμμάτων στοχεύοντας να βοηθήσετε τους εργαζομένους σας να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις ικανότητες τους, σας καλούμε να συμμετάσχετε στο upskilling and reskilling webinar με τους Cindy Keaveney (chief people officer) and Wesley Connor (VP, Global Learning and Development).

Σχετικά με τον Συγγραφέα

Μαρία Παπαζέκου - Employee Relations & Talent Acquisition

Η Μαρία είναι επαγγελματίας στον κλάδο του Ανθρώπινου Δυναμικού με προϋπηρεσία από το 1999. Εργάζεται στη Randstad από το 2008 και μέσα σε αυτά τα χρόνια έχει διατελέσει διάφορους ρόλους μεταξύ των οποίων, Company administrator, Staffing Consultant, and Senior Consultant. Αυτή την περίοδο τελεί μέρος της HR ομάδας της Randstad και απασχολείται με τις σχέσεις των εργαζομένων και την απόκτηση νέων ταλέντων. Η Μαρία έχει ειδικευτεί στον κλάδο των πωλήσεων και απόκτησης ταλέντων, στη διαπραγμάτευση, στην έρευνα αγοράς, στη διεξαγωγή συνεντεύξεων, στην εκπαίδευση και ανάπτυξη και τον προγραμματισμό διαδοχής. Φοίτησε στο Πανεπιστήμιο Duquesne στο Πίτσμπουργκ, Πενσυλβάνια, ΗΠΑ, από όπου αποφοίτησε το 1998, με πτυχίο Πολιτικών Επιστημών με οικονομική κατεύθυνση. Είναι φυσικός ομιλητής της Αγγλικής γλώσσας και μιλάει άψογα Ελληνικά, ενώ έχει γνώσεις Ισπανικών και Ιταλικών.

Επιστρέψτε στην προηγούμενη σελίδα