Η εταιρεία για τη θέση Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών προσφέρει:
Ως Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών οι αρμοδιότητές σου θα είναι:
εξυπηρέτηση και διαχείριση αιτημάτων των πελατών μέσω εισερχόμενων κλήσεων
παροχή πληροφοριών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας
Ως Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών χρειάζονται οι παρακάτω δεξιότητες:
εργασιακή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση εξυπηρέτησης
Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση του/της Υπαλλήλου Εξυπηρέτησης Πελατών, μπορείς να κάνεις την αίτησή σου τώρα!
Για πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε στο +30 2166001373 και να ζητήσετε την Γεωργία Σκρέκα ή μέσω email στο gskreka@randstad.gr.
#customerservicegr
Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.