Το πακέτο που προσφέρεται για τη θέση του/της Συμβούλου Εξυπηρέτησης Πελατών στα Ελληνικά & Γερμανικά περιλαμβάνει :
Στο ρόλο του/της Συμβούλου Εξυπηρέτησης Πελατών στα Ελληνικά & Γερμανικά, οι κύριες αρμοδιότητες σου θα είναι:
Για να ανταποκριθείς με επιτυχία στο ρόλο του/της Συμβούλου Εξυπηρέτησης Πελατών στα Ελληνικά & Γερμανικά, χρειάζονται οι παρακάτω δεξιότητες:
Δεν είναι απαραίτητη τυχόν προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση.
Η multilingual ομάδα της Randstad σας καλεί να συμμετάσχετε στα online live chat events που οργανώνει κάθε εβδομάδα. Δείτε παρακάτω τις επιλογές ώρας και μέρας :
Κάθε Τρίτη μεταξύ 16:00 και 17:00 (Τοπική ώρα Ελλάδος). Εγγραφείτε εδώ.
Κάθε Πέμπτη μεταξύ 11:00 και 12:00 (Τοπική ώρα Ελλάδος). Εγγραφείτε εδώ.
Θα έχετε την ευκαιρία να συναντήσετε διαδικτυακά την ομάδα και να συζητήσετε σχετικά με την παραπάνω προοπτική εργασίας. Είναι απλό, εύκολο και δωρεάν, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να εγγραφείτε σε κάποιο από το παραπάνω links.
Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση του/της Συμβούλου Εξυπηρέτησης Πελατών στα Ελληνικά & Γερμανικά μπορείς να κάνεις την αίτησή σου τώρα!
Για πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε στο +302166001321 και να ζητήσετε την Μιρέλα Λύκαρη ή μέσω email στο mlykari@randstad.gr.
Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.