Το πακέτο που προσφέρεται για τη θέση Εξυπηρέτηση πελατών στα Σουηδικά - Εργασία από το σπίτι περιλαμβάνει :
Οι κύριες αρμοδιότητες στο ρόλο Εξυπηρέτηση πελατών στα Σουηδικά - Εργασία από το σπίτι θα περιλαμβάνουν:
Στην Εξυπηρέτηση πελατών στα Σουηδικά - Εργασία από το σπίτι, χρειάζονται τα παρακάτω:
Δεν είναι απαραίτητη τυχόν προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση.
Η multilingual ομάδα της Randstad σας καλεί να συμμετάσχετε στα online live chat events που οργανώνει κάθε εβδομάδα. Δείτε παρακάτω τις επιλογές ώρας και μέρας:
Θα έχετε την ευκαιρία να συναντήσετε διαδικτυακά την ομάδα και να συζητήσετε σχετικά με την συγκεκριμένη θέση εργασίας και όχι μόνο.Είναι απλό, εύκολο και δωρεάν, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να εγγραφείτε σε κάποιο από το παραπάνω links.
Εάν βλέπετε τον εαυτό σας στη συγκεκριμένη θέση εργασίας, δεν έχετε παρά να κάνετε αίτηση τώρα!
Σε περίπτωση που θέλετε περισσότερες πληροφορίες ή έχετε περαιτέρω ερωτήσεις μη διστάσετε να καλέσετε στο+30216 6001357 ή να στείλετε email στο multilingual@randstad.gr
Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις είναι απόλυτα εμπιστευτικές.
#remote #workfromhome