Reception: Ποιες είναι οι δεξιότητες που πρέπει να κατέχετε για εργασία σε θέσεις reception;

Η reception σε μία εταιρεία είναι υπεύθυνη για αρκετές αρμοδιότητες που σχετίζονται είτε με τη γενική οργάνωση του γραφείου, όπως την παραγγελιοληψία, την παραλαβή της αλληλογραφίας, μέχρι την υποστήριξη και τον συντονισμό διάφορων εκδηλώσεων, σεμιναρίων και άλλων εταιρικών δραστηριοτήτων.   Η εργασία στη reception είναι αρκετά απαιτητική, καθώς κάθε ημέρα είναι διαφορετική. Παράλληλα, απαιτούνται ορισμένες δεξιότητες για την επιτυχημένη διεκπεραίωση των καθημερινών αρμοδιοτήτων. Το multi-tasking είναι, ίσως, το βασικότερο skill που απαιτείται. Η reception είναι θέση που αλληλεπιδρά με όλα τα εταιρικά τμήματα, τις εξωτερικές επαφές και το τηλεφωνικό κέντρο. Συνεπώς, ο ιδανικός υποψήφιος είναι ένα άτομο που μπορεί να ασχολείται με πολλά καθήκοντα και να τα συντονίζει αποτελεσματικά.   Ποια είναι τα υπόλοιπα στοιχεία που συνθέτουν το ιδανικό προφίλ για εργασία στη reception;  
  • Προσεγμένη εμφάνιση
  Εάν λάβετε υπόψη ότι η reception είναι η “εικόνα” μίας εταιρείας, μπορεί να γίνει αντιληπτό γιατί η εργασία στην υποδοχή απαιτεί προσεγμένη εμφάνιση. Ακόμη και αν δεν υπάρχει συγκεκριμένος κώδικας ενδυμασίας στην εταιρεία, το άτομο που εργάζεται στην υποδοχή πρέπει πάντα να φροντίζει να προβάλλει την κατάλληλη επαγγελματική εικόνα.  
  • Προσωπικότητα
  Η δυναμική αλλά, ταυτόχρονα, ήρεμη προσωπικότητα είναι στοιχείο-κλειδί για εργασία με θετικό αποτέλεσμα. Η reception έρχεται σε καθημερινή επαφή με πολλά άτομα και είναι αρμόδια για την εξυπηρέτηση των αιτημάτων τους. Συνεπώς, ο εργαζόμενος σε αυτή τη θέση πρέπει πάντα να διατηρεί την ψυχραιμία και τον επαγγελματισμό του. Όπως σε κάθε εργασία, έτσι κι εδώ ενδέχεται να προκύψουν δυσάρεστα περιστατικά. Ο τρόπος που θα χειριστείτε την εκάστοτε κατάσταση θα προβάλλει τον επαγγελματισμό σας και θα σας βοηθήσει να εξελίξετε την καριέρα σας.  
  • Γνώση υπολογιστών
  Πολλές φόρες η θέση εργασίας στη reception είναι αρμόδια για την παροχή υποστήριξης σε κάποιο άλλο τμήμα. Η υποστήριξη αυτή μπορεί να περιλαμβάνει την οργάνωση μίας παρουσίασης σε PowerPoint ή τη σύνταξη κάποιου κειμένου. Η άριστη γνώση υπολογιστών είναι απαραίτητο προσόν για την εργασία στη reception, καθώς οι υπολογιστές αποτελούν βασικό εργαλείο στη δουλειά σας.  
  • Εξοικείωση με τον εξοπλισμό του γραφείου
  Πέρα από την άριστη χρήση των υπολογιστών, η reception απαιτεί εξοικείωση με τον εξοπλισμό του γραφείου, όπως για παράδειγμα με τα εκτυπωτικά μηχανήματα. Εξάλλου, η εξοικείωση με την τεχνολογία είναι, πλέον, βασικό προσόν, είτε η εργασία αφορά τις πωλήσεις, τη γραμματειακή υποστήριξη, το marketing και άλλους κλάδους.   Μαζί με όλα αυτά, άλλα στοιχεία και αρμοδιότητες που θα εκτιμηθούν θετικά περιλαμβάνουν:  
  • Τις άριστες οργανωτικές δεξιότητες
  • Πολύ καλές γραπτές και προφορικές ικανότητες
  • Γνώση ξένων γλωσσών, κυρίως αγγλικών
  • Ενθουσιασμό για το αντικείμενο
  • Διάθεση για εργασία
  • Προσανατολισμό προς την εξυπηρέτηση πελατών
  Η εργασία στην υποδοχή είναι η καλύτερη θέση για να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας και να αναπτύξετε νέα εφόδια που θα σας βοηθήσουν να χτίσετε μία λαμπρή καριέρα.   Καλή επιτυχία!
Επιστρέψτε στην προηγούμενη σελίδα