πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα νούμερα για τη σύνταξη ενός ανταγωνιστικού βιογραφικού.

Οι υπεύθυνοι πρόσληψης εξετάζουν εκατοντάδες βιογραφικά ανά ημέρα - πολλές φορές μάλιστα για την ίδια θέση. Πώς μπορείς να κάνεις το δικό σου να ξεχωρίσει;

Θα μπορούσες να δημιουργήσεις ένα παραστατικό βιογραφικό προσθέτοντας δεδομένα και ποσοστά για να τονίσεις τα επιτεύγματά σου και να αναβαθμίσεις το βιογραφικό σου.

Μην ανησυχείς μόλις καταλάβεις τη λογική δεν θα σου φαίνεται τόσο δύσκολο.

γιατί πρέπει να προσθέσεις νούμερα;

Οι μετρήσεις, τα δεδομένα ή οποιοδήποτε είδος στατιστικών στοιχείων βοηθούν τους υπεύθυνους προσλήψεων να αντιληφθούν άμεσα τον αντίκτυπο που είχε η εργασία σου στις προηγούμενες θέσεις.

πώς να βρεις τα νούμερα σου;

Ανεξάρτητα από τον κλάδο σου ή τα χρόνια εμπειρίας σου, υπάρχει πάντα κάτι στο βιογραφικό σου που μπορεί να βελτιωθεί με έναν αριθμό.

Εάν για παράδειγμα εργάζεσαι στον κλάδο των πωλήσεων ή των χρηματοοικονομικών, έχεις πρόσβαση σε μεγάλο όγκο δεδομένων, όπως πωλήσεις, μερίδιο αγοράς ή κερδοφορία.  Μπορείς ακόμη να συμπεριλάβεις τους αριθμούς που αφορούν την ομάδα σου όπως τα άτομα για τα οποία ήσουν υπεύθυνος, κατάταξη απόδοσης (# 1 άτομο πωλήσεων) κ.ο.κ..

Δεν γνωρίζεις τα ακριβή νούμερα;  Μη ανησυχείς, κανείς δε θα του τα ζητήσει, μπορείς  για παράδειγμα  να αναφέρεις: "Διαχειρίστηκα έναν προϋπολογισμό που ξεπερνούσε τα 500.000€ μηνιαίως."

σε ποια νούμερα να αναφερθείς

Ο ευκολότερος τρόπος για να μετρήσεις τα επιτεύγματα σου είναι να αναφερθείς στο πώς επηρεάστηκε ο τζίρος, η παραγωγικότητα και/ είτε η αποτελεσματικότητα της εταιρείας.Για παράδειγμα εάν η εμπειρία σου είναι στον κλάδο των logistics, θα μπορούσες να αναφερθείς σε κάποια νέα διαδικασία την οποία υιοθέτησες, η οποία είχε ως αποτέλεσμα να μειωθεί ο χρόνος παραγωγής κατά 20 λεπτά.

Μπορείς ακόμη να αναφερθείς στην ομάδα για την οποία ήσουν υπεύθυνος π.χ. «Διαχειρίστηκα μια ομάδα επτά πωλητών». Ακόμη και μια μικρή λεπτομέρεια σαν αυτή θα βοηθήσει τους υπεύθυνους προσλήψεων να αντιληφθούν το επίπεδο ευθύνης που μπορείς να αναλάβεις. Επιπλέον, θα μπορούσες να αναφερθείς στα ποσοστά αύξησης της παραγωγικότητας και τα χρήματα που εξοικονόμησες σε δύσκολες οικονομικές περιόδους, όπως κατά τη διάρκεια παγώματος μιας πρόσληψης ή περιορισμών στο budget.

πώς να παρουσιάσεις τα νούμερα σου

Τα νούμερα μπορούν να ενισχύσουν την υποψηφιότητα σου καθότι αποδεικνύουν τις δεξιότητες και την εμπειρία σου. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι μπορείς να αναφερθείς «ξερά» σε κάποια νούμερα, θα πρέπει να χτίσεις την ιστορία σου εντάσσοντας μέσα κι αυτά. Για παράδειγμα μην αναφέρεις απλά ότι αύξησες κατά Χ% τα κέρδη, αναφέρσου επιπλέον στο χρονικό διάστημα στο οποίο το κατάφερες, αλλά και στις προκλήσεις που αντιμετώπισες.

Η προσθήκη νούμερων στο τρέχον βιογραφικό σου δεν είναι πανάκεια. Θα πρέπει να ανανεώνεις το βιογραφικό σου με τα νεότερα επιτεύγματα σου και να δίνεις στην εξέλιξη σου. Επιπλέον μη ξεχνάς ότι το βιογραφικό σου θα πρέπει να είναι σύντομο, οπότε καλό θα ήταν να αναφέρεται μόνο στα σημαντικά επιτεύγματα σου και όσα είναι σχετικά με τη θέση για την οποία κάνεις αίτηση. Έχοντας τα παραπάνω κατά νου μπορείς στο εξής να παρακολουθείς και να καταγράφεις τα επιτεύγματα σου στην τρέχουσα εργασία σου ώστε να είσαι έτοιμος όταν έρθει η ώρα να τα συμπεριλάβεις στο βιογραφικό σου. 

Αν το βιογραφικό σου είναι ήδη έτοιμο κάνε κλικ εδώ και ρίξε μια ματιά στις τελευταίες θέσεις εργασίας που προσφέρουμε.

 

Σχετικά με τον Συγγραφέα

Χρύσα Μπαρμπαλιού - Digital Marketing Specialist

H Χρύσα έχει σπουδάσει Ιταλική Γλώσσα & Φιλολογία και Κοινωνική Θεολογία στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Από το 2015 απασχολείται στο χώρο του marketing όπου έχει πάρει πιστοποιήσεις ενώ αυτή τη στιγμή παρακολουθεί το μεταπτυχιακό πρόγραμμα “Digital Communication & Social Media” στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Αθηνών.

Επιστρέψτε στην προηγούμενη σελίδα