Καριέρα: Πώς να καταφέρετε περισσότερα σε λιγότερο χρόνο!

Η διαχείριση του χρόνου είναι ένα από τα βασικότερα συστατικά για μια επιτυχημένη καριέρα. Αναρωτιέστε πως μπορείτε να καταφέρετε περισσότερα σε λιγότερο χρόνο; Όπως σε κάθε έκφανση της επαγγελματικής σας ζωής η αντιμετώπιση των προκλήσεων απαιτεί χρόνο και προσπάθεια. Ωστόσο, αυτό το άρθρο μπορεί να σας βοηθήσει να θέσετε τις βάσεις για μια αποτελεσματική και πιο παραγωγική διαχείριση του χρόνου στην εργασία σας. Προσδιορίστε ποιo είναι το ιδανικό για εσάς εργασιακό πρόγραμμα Είναι γεγονός ότι πολλές φορές το εργασιακό σας ωράριο παρεκκλίνει από το ιδανικό. Ωστόσο, προκειμένου να διαχειριστείτε όσο το δυνατόν καλύτερα το χρόνο σας αλλά και να θέσετε ρεαλιστικούς στόχους, το να προσδιορίσετε πώς θα ήταν μια ιδανική για εσάς εργασιακή εβδομάδα μπορεί να σας διευκολύνει. Συγκεκριμένα, υπάρχουν ημέρες στις οποίες νιώθετε να είστε πιο παραγωγικοί; Ποιες στιγμές της ημέρας αποδίδετε καλύτερα; Πόσες ώρες εργάζεστε καθημερινά; Υπάρχουν meetings τα οποία θα μπορούσαν να ρυθμίζονται μέσω email; Υπάρχουν συγκεκριμένα εργασιακά καθήκοντα τα οποία ολοκληρώνετε καλύτερα σε συγκεκριμένες μέρες; Αφού συγκεντρώσετε τις απαραίτητες πληροφορίες –αν τις καταγράψετε θα είναι ακόμα καλύτερα- μπορείτε να οργανώσετε ένα αποτελεσματικότερο και αποδοτικότερο οργανόγραμμα της εργασίας σας. Καταγράψτε στο ημερολόγιο σας ποιες ημέρες αλλά και ποιες ώρες της κάθε ημέρας είναι οι ιδανικότερες για να απαντάτε στα emails σας, να ολοκληρώνετε απαιτητικά projects της εργασίας σας, να κάνετε ένα διάλειμμα από τη δουλειά, να οργανώνετε meetings. Μείνετε πιστοί σε αυτό το πρόγραμμα Κάθε εβδομάδα στην εργασία σας δεν γίνεται να είναι η ίδια και φυσικά κάθε ημέρα μπορεί να προκύψει κάτι αναπάντεχο. Ωστόσο, προκειμένου να ενισχύσετε την παραγωγικότητα σας και άρα την εξέλιξη της καριέρας σας είναι σημαντικό να μείνετε πιστοί στο πρόγραμμα που έχετε σχεδιάσει. Με άλλα λόγια, δεσμευτείτε σε αυτό που εσείς θεωρείτε ότι είναι ιδανικό για την εργασία σας και την οργάνωση της. Όπως όταν βρίσκεστε σε ένα meeting είστε απασχολημένοι για όποιο άλλο αίτημα μπορεί να προκύψει, έτσι μπορείτε να είστε εξίσου απασχολημένοι και όταν έχετε ορίσει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα στο οποίο δουλεύετε πάνω σε ένα report ή απαντάτε στα emails σας –εκτός φυσικά κι αν προκύψει κάτι πραγματικά επείγον-. Ξεκινήστε τη δημιουργία του δικού σας ημερολογίου σήμερα και θα ανακαλύψετε σύντομα τα οφέλη που θα επιφέρει η οργάνωση στην καριέρα σας. Αναζητείτε περισσότερες συμβουλές για την καριέρα σας; Διαβάστε περισσότερα άρθρα στο blog μας!
Επιστρέψτε στην προηγούμενη σελίδα