Εύρεση εργασίας: Ποια είναι τα πιο σημαντικά business skills για τους νέους αποφοίτους;

Αν μόλις αποφοιτήσατε σίγουρα θα έχετε αντιληφθεί ότι η εύρεση εργασίας απαιτεί προετοιμασία, υπομονή και τακτική έρευνα για νέες θέσεις εργασίας. Πέρα από τις ακαδημαϊκές δεξιότητες και το σωστό βιογραφικό σημείωμα, υπάρχουν κάποιες δεξιότητες οι οποίες μπορούν να σας φανούν εξαιρετικά χρήσιμες ανεξάρτητα από τον επαγγελματικό κλάδο που θα θέλατε να εργαστείτε.

Οι παρακάτω συμβουλές μπορούν να σας βοηθήσουν τόσο στην αναζήτηση εργασίας όσο και στην ενίσχυση της καριέρας σας -προαγωγή ή ενίσχυση του επαγγελματικού σας προφίλ-. Εστιάστε λοιπόν στα εξής:
  • Διαπραγματευτικές ικανότητες
  Η αλλιώς negotiation skills. Γιατί είναι σημαντικές αυτές οι δεξιότητες; Διότι μπορούν να σας φανούν εξαιρετικά χρήσιμες κατά τη συνεργασία σας με τους συναδέλφους σας και φυσικά κατά τη διαπραγμάτευση του μισθού σας. Καλλιεργείστε τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες και τη συναισθηματική σας νοημοσύνη, ενώ παράλληλα στοχεύστε στο να μείνετε εξοικειωμένοι με τα data. Πώς αλλιώς θα ενισχύσετε την επιχειρηματολογία σας;  
  • Διαχείριση χρόνου
  Ο χρόνος είναι χρήμα και αυτό ισχύει και για το business community. Στο blog της Randstad σας παρέχουμε αρκετές συμβουλές για να ενισχύσετε τη διαχείριση του χρόνου σας και να μπορέσετε να δουλεύετε έξυπνα και παραγωγικά. Διαβάστε περισσότερα εδώ!  
  • Δεξιότητες παρουσιάσεων
  Αν θέλετε να εξελίξετε την καριέρα σας, είναι πολύ σημαντικό να μπορείτε να επικοινωνείτε τα μηνύματα σας αλλά και την εργασία σας σε μια μικρή ή μεγάλη ομάδα ατόμων. Εσείς επιλέγετε τα λόγια που θα χρησιμοποιήσετε, τη γλώσσα του σώματος, το πού θα δώσετε έμφαση και σε μεγάλο βαθμό το πώς αυτό θα μεταφραστεί στους συναδέλφους σας. Προκειμένου να ενισχύσετε περισσότερο τις δεξιότητες παρουσιάσεων ένας από τους ιδανικότερους τρόπους πέρα από τη δική σας έρευνα είναι να ζητήσετε ένα ειλικρινές feedback από τον manager σας.   Αξίζει να αναφέρουμε, ότι οι δεξιότητες αυτές, είναι σημαντικές ακόμα και αν δεν εργάζεστε ακόμα ή βρίσκεστε σε αναζήτηση εργασίας. Κατά τη συνέντευξη εργασίας, οι επικοινωνιακές σας δεξιότητες μπορούν να αναδείξουν ακόμα περισσότερο το βιογραφικό σας σημείωμα και να ενισχύσουν τις πιθανότητες σας να κερδίσετε τη δουλειά που στοχεύετε.  
  • Ομαδικότητα
  Όλοι επιθυμούν να συνεργαστούν με έναν υποψήφιο ο οποίος κρατάει θετική στάση, είναι ευγενικός και πρόθυμος να βοηθήσει την ομάδα του εφόσον χρειαστεί. Η ομαδικότητα είναι ένα soft skill το οποίο ζητείτε ανεξαρτήτως επαγγελματικού κλάδου ή θέσης εργασίας. Διαβάστε πως μπορείτε να ενισχύσετε την ομαδικότητα σας εδώ.  
  • Παρακολούθηση της ειδικότητας σας και του ανταγωνισμού
  Το κλειδί της εργασιακής επιτυχίας είναι η συνεχής παρακολούθηση των εξελίξεων στον κλάδο σας. Η πληροφόρηση αυτή μπορεί να σας φανεί εξαιρετικά χρήσιμη τόσο για την ενίσχυση της καριέρας και του επαγγελματικού σας προφίλ όσο και για τη συνέντευξη εργασίας στα πλαίσια της αναζήτησης σας.   Παρακολουθήστε εκπαιδευτικά σεμινάρια του κλάδου σας, ακολουθήστε mentors στα social media, παρακολουθήστε συνέδρια, εγγραφείτε σε newsletter του επαγγελματικού κλάδου που στοχεύετε και εφαρμόστε ένα αποτελεσματικό networking.  
Επιστρέψτε στην προηγούμενη σελίδα