Εργασία: Ποια είναι τα soft skills που πρέπει να έχετε στην εργασία σας και πώς μπορείτε να τα αξιοπ

Τα soft skills, ή αλλιώς social skills, είναι απαραίτητες δεξιότητες για την εργασία σήμερα. Οι recruiters αναζητούν άτομα τα οποία, εκτός από το ακαδημαϊκό υπόβαθρο και την εργασιακή εμπειρία, πρέπει να κατέχουν πολύ καλά αυτές τις ικανότητες ώστε να ενταχθούν σε μία εταιρεία.   Για να αποκτήσετε τα social skills που απαιτούνται στην εργασία σήμερα, χρειάζεται οργάνωση και, κυρίως, διάθεση. Όταν η καριέρα σας βρίσκεται στο ξεκίνημά της, είναι λογικό να μην κατέχετε κάποια soft skills. Ωστόσο, καθώς αποκτάτε μεγαλύτερη εμπειρία και εξοικειώνεστε με το εργασιακό περιβάλλον, είναι ευκολότερο να αναπτύξετε αυτές τις δεξιότητες.   Ωστόσο, ποια social skills θεωρούν οι recruiters σημαντικά; Πώς πρέπει να χρησιμοποιείτε τις συγκεκριμένες ικανότητες ώστε να σας βοηθήσουν στην εργασία σας; Σε αυτό το άρθρο σας παρουσιάζουμε ορισμένα από τα σημαντικότερα soft skills για την εργασία και την καριέρα σας.  
  • Δημιουργικότητα και ικανότητες επίλυσης προβλημάτων
  Το συγκεκριμένο soft skill ίσως είναι το σημαντικότερο για την εργασία, σύμφωνα με τους recruiters. Οι καθημερινές προκλήσεις και ο έντονος εργασιακός ρυθμός, απαιτούν εργαζομένους με γρήγορη αντίληψη και ικανούς να βρίσκουν άμεσες και αποτελεσματικές λύσεις σε οποιαδήποτε περίσταση προκύψει.  
  • Προσαρμοστικότητα και ευελιξία
  Όλοι οι κλάδοι εργασίας απαιτούν από τους εργαζομένους να είναι προσαρμοστικοί και ευέλικτοι. Εάν ένας εργαζόμενος έχει την ικανότητα να προσαρμόζεται εύκολα σε νέες καταστάσεις, γίνεται ένας πολύτιμος συνάδελφος και, ταυτόχρονα, διευκολύνει και τον εαυτό του στο να αντιμετωπίζει οποιοδήποτε περιστατικό.  
  • Υπομονή και επιμονή
  Ίσως είναι το βασικότερο soft skill για μία επιτυχημένη καριέρα. Όταν ένα άτομο έχει υπομονή και μένει προσηλωμένος σε έναν στόχο, τότε το αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα θετικό.  
  • Ηγετικές ικανότητες
  Οι ηγετικές ικανότητες παίζουν έναν πολύ σημαντικό ρόλο στην εργασία σας. Είτε είστε manager, είτε υπεύθυνος για τη διαχείριση κάποιου project, οι ηγετικές ικανότητες θα αποδειχθούν εξαιρετικά χρήσιμες. Όταν ένας εργαζόμενος έχει αυτή τη δεξιότητα, εμπνέει  τους συναδέλφους του ενώ φροντίζει και για τον σωστό προσανατολισμό των νέων ατόμων στην εταιρεία.  
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες
  Ο εργασιακός κόσμος έχει υποστεί αρκετές αλλαγές και, πλέον, οι επικοινωνιακές δεξιότητες είναι πολύ βασικές. Τα εταιρικά τμήματα, από τη γραμματεία μέχρι τις πωλήσεις αλληλεπιδρούν μεταξύ τους για πολλά θέματα. Συνεπώς, η ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας με σκοπό το βέλτιστο αποτέλεσμα είναι απαραίτητο.   Μπορείτε να εξελίξετε και να βελτιώσετε τα social skills σας και με περισσότερους τρόπους εκτός από την εργασία σας, όπως για παράδειγμα με την παρακολούθηση διάφορων online προγραμμάτων. Νιώθετε έτοιμοι για το επόμενο βήμα στην καριέρα σας; Πατήστε εδώ και ξεκινήστε τώρα την αναζήτηση εργασίας.   Καλή επιτυχία!
Επιστρέψτε στην προηγούμενη σελίδα