Βελτιώστε την παραγωγικότητα σας στην εργασία

Σε πολλές περιπτώσεις στην εργασία μας (είτε σε θεωρητικό είτε σε πρακτικό επίπεδο) δεχόμαστε συμβουλές και υποδείξεις για να μπορέσουμε να βελτιώσουμε την απόδοση και την παραγωγικότητα μας οι οποίες συνήθως σχετίζονται με αλλαγή σε κάποιες από τις καθημερινές συμπεριφορές στην δουλειά μας .

Στην πραγματικότητα δεν γίνεται να αλλάξουμε τα πάντα. Δεν είναι κακό όμως να θέλουμε να βελτιωθούμε και να αναπτύξουμε την καριέρα μας δοκιμάζοντας διαφορετικές προσεγγίσεις στον τρόπο εργασίας μας. Στην καθημερινότητα μας η ικανότητα να ολοκληρώνουμε τις αρμοδιότητες που μας αναθέτουν και να είμαστε παραγωγικοί σχετίζετε με το πόσο μπορούμε να ελέγξουμε τα παρακάτω:

Μην προσπαθείτε να κάνετε τα ταυτόχρονα τα πάντα. Όλες οι αρμοδιότητες σας δεν είναι εξίσου σημαντικές. Θυμηθείτε να βάζετε προτεραιότητες και ότι το σε αρκετές περιπτώσεις το 20% των εργασιών που έχουμε καταγράψει στην λίστα με τις εκκρεμότητες μας αντιστοιχεί στο 80% των αρμοδιοτήτων που έχουν πραγματική αξία.

Δεν είναι απαραίτητο να απαντήσετε σε όλα τα e-mail και τα τηλέφωνα που θα δεχθείτε. Αποφασίστε τι είναι σημαντικό και τι όχι και οργανώστε τον χρόνο σας για επικοινωνία σε κάποια στιγμή της ημέρας ανάλογα με την προτεραιότητα που θα θέσετε.

Μην α

ναβάλετε να ολοκληρώσετε τις δύσκολες αρμοδιότητες. Η αναβολή μπορεί να δείχνει προσωρινά ως η εύκολη λύση, αλλά αργά ή γρήγορα θα πρέπει να ασχοληθούμε με ότι μας δυσκολεύει και ίσως τότε να μην μας φτάνει ο χρόνος αφού θα είναι η τελευταία στιγμή.

Μην ανησυχείτε αν δεν γίνουν όλα τέλεια με την πρώτη. Εφόσον είστε συνεπείς με το deadline σας και ότι σας έχει ζητηθεί μπορείτε να βελτιώσετε την εργασία που σας έχουν αναθέσει λειτουργώντας με drafts όπου θα μπορείτε να προσθέτετε τις όποιες λεπτομέρειες εφόσον χρειαστεί.

Προσπαθήστε να έχετε ξεκάθαρους στόχους. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τους στόχους για την εβδομάδα και το μήνα που διανύετε ή για τον χρόνο που έχετε μπροστά σας . Αυτό θα σας βοηθήσει να είστε συνεπείς στο πλάνο σας αλλά και να διακρίνετε το τι είναι σημαντικό και τι όχι.

Οπότε μπορείτε κάντε ένα διάλειμμα. Πάρτε μια ανάσα κάνοντας ένα μικρό διάλειμμα και θα μπορείτε να λειτουργήσετε καλύτερα. Μην ξεχνάτε ότι ο άνθρωπος δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν μηχανή.

Επιστρέψτε στην προηγούμενη σελίδα