part time υπάλληλοι λιανικής in θεσσαλονίκη

Δημοσίευση
Επικοινωνία
christina sterkesi, randstad hellas
Τύπος εργασίας
εποχική
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
θεσσαλονίκη, κεντρική μακεδονία
Κλάδος
πωλήσεις, μάρκετινγκ & λιανικό εμπόριο
Τύπος εργασίας
εποχική
Κωδικός θέσης εργασίας:
13433
Επικοινωνία
christina sterkesi, randstad hellas
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περιγραφή εργασίας

Σε ενδιαφέρει o κλάδος της μόδας και της λιανικής πώλησης και θα ήθελες να εργαστείς ως Part Time Υπάλληλος Λιανικής στην Θεσσαλονίκη;

Είσαι νέος ή νέα και θέλεις να ξεκινήσεις να εργάζεσαι σε ένα ευχάριστο πολυεθνικό περιβάλλον;

Θα ήθελες να βρεις μια προσωρινή και ευέλικτη απασχόληση ώστε να την συνδυάσεις παράλληλα με τις σπουδές σου;

Τότε έχουμε την δουλειά που σου ταιριάζει! 


παροχές

Θα έχεις την ευκαιρία να ξεκινήσεις την επαγγελματική σου καριέρα ως Part Time Υπάλληλος Λιανικής σε μια πολυεθνική και δυναμική εταιρία, σε ένα νεανικό ομαδικό περιβάλλον αναπτύσσοντας τις δεξιότητες και τις προοπτικές σου.


αρμοδιότητες

Ο κατάλληλος υποψήφιος για την θέση Part Time Υπάλληλου Λιανικής θα έχει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Θα παρέχει άριστη άμεση και έμμεση εξυπηρέτηση στους πελάτες, με στόχο την αύξηση του όγκου των πωλήσεων
  • Θα τοποθετεί τα εμπορεύματα στα ράφια ενώ θα φροντίζει για την εμφάνισή τους εντός του καταστήματος
  • Θα χειρίζεται την επεξεργασία, την αποθήκευση και την αναπλήρωση των εμπορευμάτων
  • Θα λειτουργεί αποτελεσματικά με τα μέλη της ομάδας για να εξασφαλίζει ότι ο χώρος, τα δοκιμαστήρια και οι αποθηκευτικοί χώροι του καταστήματος είναι καθαροί και προσεγμένοι

προσόντα

Ο κατάλληλος υποψήφιος για την θέση Part Time Υπάλληλου Λιανικής χρειάζεται να έχει τα παρακάτω:

  • Επιθυμητή εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών, κατά προτίμηση στον κλάδο του λιανικού εμπορίου, (όχι απαραίτητη)
  • Άριστη ικανότητα εξυπηρέτησης πελατών
  • Ενδιαφέρον για την μόδα και τις νέες τάσεις!
  • Eπικοινωνιακές δεξιότητες
  • Καλές οργανωτικές ικανότητες και ικανότητα χειρισμού πολλαπλών καθηκόντων υπό πίεση
  • Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλίων για την ολοκλήρωση των εργασιών και την επίλυση προβλημάτων
  • Ικανότητα τήρησης των προθεσμιών,διαχείρισης χρόνου και ιεράρχησης πρoτεραιοτήτων
  • Ευελιξία όσον αφορά το πρόγραμμα εργασίας

πληροφορίες

Αν ενδιαφέρεσαι για την παραπάνω θέση εργασίας μπορείς να κάνεις την αίτησή σου τώρα! Για πληροφορίες μπορείς να τηλεφωνήσεις στο 2310 414731 και να ζητήσεις την Έλενα Βασιλείου.

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.