hr payroll administrator - πρέβεζα

Δημοσίευση
Επικοινωνία
elena vasileiou, randstad hellas
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
πρέβεζα, ήπειρος
Κλάδος
ανθρώπινο δυναμικό
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κωδικός θέσης εργασίας:
23611
Επικοινωνία
elena vasileiou, randstad hellas

Περιγραφή εργασίας

Είσαι έτοιμος να κάνεις το επόμενο βήμα στην καριέρα σου ως HR Payroll Administrator σε ένα δυναμικό και συνεχώς εξελισσόμενο περιβάλλον εργασίας στην Πρέβεζα;

Είσαι οργανωτικός με γνώσεις προγραμμάτων μισθοδοσίας και εργατικής νομοθεσίας και επιθυμείς να εξελιχθείς στον κλάδο του ανθρώπινου δυναμικού;

Αν ναι τότε κάνε την αίτησή σου τώρα! 

παροχές

Η εταιρεία προσφέρει στον/στην HR Payroll Administrator:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Εργασία στα πλαίσια μεγάλης και οργανωμένης εταιρείας πολυεθνικών προδιαγραφών
  • Δυνατότητες εξέλιξης και επαγγελματικής ανάπτυξης
  • Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας


αρμοδιότητες

Ως HR Payroll Administrator θα έχεις τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Καταβολή μισθοδοσίας και παροχών ανάλογα με την πολιτική της εταιρείας και την εργατική νομοθεσία
  • Ενημέρωση των αρμόδιων αρχών που σχετίζονται με εργατικά θέματα (ΙΚΑ, ΟΑΕΔ, εξωτερικούς συνεργάτες κλπ)
  • Διαχείριση και έλεγχος δεδομένων και πληροφοριών που σχετίζονται με το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας (μισθολογικές παροχές, άδειες, πρόγραμμα εργασίας, αξιολογήσεις προσωπικού, παροχές, συμβάσεις, προσλήψεις, απολύσεις κλπ)
  • Ενημέρωση υφιστάμενου και δυνητικού προσωπικού σχετικά με τις περιγραφές θέσεων, αρμοδιότητες και παροχές
  • Ενεργή συμμετοχή στην διαδικασία στελέχωσης, αξιολόγηση βιογραφικών, προγραμματισμός και διεξαγωγή συνεντεύξεων, συγκέντρωση δικαιολογητικών πρόσληψης και ενημέρωση των υποψηφίων
  • Συνεργασία με άλλα τμήματα της εταιρείας (λογιστήριο, διοίκηση, παραγωγή κλπ)
  • Εφαρμογή μισθολογικής πολιτικής και συνεχής παρακολούθηση και ενημέρωση για αλλαγές στην εργατική νομοθεσία και τις διαδικασίες μισθοδοσίας

προσόντα

Ο/η κατάλληλος/η υποψήφιος/α για την θέση του HR Payroll Administrator θα πρέπει να διαθέτει:

  • Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών, Λογιστικής ή αντίστοιχου κλάδου
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 1 έτους σε αντίστοιχη θέση με καθήκοντα μισθοδοσίας ή HR σε οργανωμένο περιβάλλον εργασίας
  • Εμπειρία διαχείρισης προγραμμάτων μισθοδοσίας και εργατικής νομοθεσίας
  • Γνώσεις σε διαδικασίες στελέχωσης και αξιολόγησης υποψηφίων (βιογραφικό και συνέντευξη)
  • Συνέπεια, δεξιότητες οργάνωσης και αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου
  • Διάθεση για επαγγελματική εξέλιξη

πληροφορίες

Αν σε ενδιαφέρει η θέση και θέλεις να εργαστείς ως HR Payroll Administrator κάνε την αίτησή σου και στείλε μας το βιογραφικό σου τώρα.

Αν χρειάζεσαι οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία μπορείς να επικοινωνείς Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-17:00 στο +30 2310 414732 ή στο +30 6940781825 με την 'Ελενα Βασιλείου.

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.