assistant store manager - αθήνα

Δημοσίευση
Επικοινωνία
eleftheria georgakopoulou, randstad hellas
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
αθήνα, αττική
Κλάδος
πωλήσεις & μάρκετινγκ
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κωδικός θέσης εργασίας:
19834
Επικοινωνία
eleftheria georgakopoulou, randstad hellas

Περιγραφή εργασίας

Έχεις πάθος για τη μόδα και σε ενδιαφέρει ο κλάδος της λιανικής πώλησης;

Θέλεις να εργαστείς σε ένα πολυεθνικό περιβάλλον για λογαριασμό μιας δυναμικά εξελισσόμενης εταιρίας ένδυσης ως Assistant Store Manager;

Είσαι επικοινωνιακός με πελατοκεντρική αντίληψη και ικανότητα ηγεσίας;

Αν είσαι έτοιμος να κάνεις το επόμενο βήμα και να απογειώσεις την καριέρα σου τότε κάνε την αίτηση σου άμεσα!

παροχές

Η εταιρία προσφέρει στον Assistant Store Manager τα παρακάτω:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Επιπλέον παροχές βάσει αποδοτικότητας
  • Ευκαιρία εξέλιξης και ανάπτυξης σε ένα πολυεθνικό περιβάλλον εργασίας
  • Άριστο περιβάλλον εργασίας

αρμοδιότητες

Ο Assistant Store Manager έχει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Παρέχει συνεχή υποστήριξη στο Διευθυντή Καταστήματος
  • Αναλαμβάνει καθήκοντα Διευθυντή Καταστήματος όταν αυτός απουσιάζει
  • Διασφαλίζει την ορθή λειτουργία του καταστήματος και την τήρηση των διαδικασιών
  • Είναι υπεύθυνος για την επίβλεψη και την διαχείριση του προσωπικού του καταστήματος
  • Εποπτεύει, παρακινεί και εκπαιδεύει το προσωπικό με στόχο την αύξηση της αποδοτικότητάς των πωλήσεων 
  • Διαχειρίζεται τα αποθέματα και τις παραγγελίες του καταστήματος σύμφωνα με τις διαδικασίες
  • Είναι υπεύθυνος για την άριστη εικόνα του καταστήματος
  • Διασφαλίζει την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών από όλα τα μέλη της ομάδας
  • Εξυπηρετεί εισερχόμενους πελάτες και διαχειρίζεται αιτήματα και παράπονα των πελατών
  • Επιλύει και αντιμετωπίζει προβλήματα στα πλαίσια της άριστης λειτουργίας του καταστήματος
  • Παρακολουθεί τους δείκτες απόδοσης του καταστήματος και της ομάδας

προσόντα

Ο κατάλληλος υποψήφιος για την θέση του Assistant Store Manager θα πρέπει να διαθέτει τα παρακάτω προσόντα:

  • Πτυχίο ανώτερης ή ανώτατης εκπαίδευσης
  • Ελάχιστη προϋπηρεσία 3 ετών σε αντίστοιχη θέση ως βοηθός υπεύθυνου καταστήματος σε κατάστημα λιανικής
  • Άριστη γνώση αγγλικών και άνεση στην επικοινωνία
  • Ικανότητες ηγεσίας, διάθεσή συνεργασίας και ομαδικό πνεύμα
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες και πελατοκεντρική αντίληψη
  • Δεξιότητες οργάνωσης και αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου
  • Ικανότητα διοίκησης καταστήματος και εμπορική αντίληψη
  • Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και διαχείρισης κρίσεων

πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη θέση του Εκπροσώπου Πωλήσεων B2B, μπορείς να επικοινωνήσεις με την Ελευθερία Γεωργακοπούλου στο 2106770523 #salesjobs


Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.