Κάνετε αίτηση για την παρακάτω θέση εργασίας:

υπεύθυνος τεχνικής υποστήριξης

  • Νέος χρήστης
  • Είσοδος

Για να κάνετε αίτηση για αυτή τη θέση εργασίας θα πρέπει να συνδεθείτε με το λογαριασμό σας

Το βιογραφικό σας

  1. Επιλέξτε αρχείο
    Δε διαθέτω βιογραφικό σημείωμα Παρακαλούμε προσθέστε παρακάτω την εργασιακή σας εμπειρία και το ιστορικό της εκπαίδευσής σας.
  1. Ο κωδικός σας θα πρέπει να περιέχει 8 με 12 λατινικούς χαρακτήρες. Ο κωδικός πρέπει να περιέχει τουλάχιστον ένα ψηφίο

Κάνετε αίτηση για την παρακάτω θέση εργασίας:

Τοποθεσία
Thessaloniki, Κεντρική Μακεδονία
Είδος εργασίας:
Μόνιμη
Ημερομηνία δημοσίευσης:
Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου 2020
Κωδικός της θέσης εργασίας:
20260

Είσαι τεχνικός με εμπειρία σε τμήμα after sales service ως Υπεύθυνος Τεχνικής Υποστήριξης;

Θα ήθελες να εργαστείς σε μία εταιρεία, μέλος πολυεθνικού ομίλου, με ηγετική θέση στην αγορά και πολυετή δραστηριότητα στον κλάδο της εμπορίας βιομηχανικών προϊόντων;

Εάν είσαι έτοιμος να κάνεις το επόμενο βήμα στην καριέρα σου, κάνε την αίτησή σου και το βιογραφικό σου θα αξιολογηθεί άμεσα.

παροχές

    Η εταιρεία προσφέρει στον Υπεύθυνο Τεχνικής Υποστήριξης:

    • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
    • Σύστημα Επιβράβευσης Bonus
    • Συνεχής εκπαίδευση
    • Κινητό Τηλέφωνο

    αρμοδιότητες

    Ο Υπεύθυνος Τεχνικής Υποστήριξης θα έχει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

    • Καθημερινή τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες για την επίλυση προβλημάτων
    • Οργάνωση και συντονισμός εργασιών των τεχνικών του τμήματος After Sales Service
    • Κοστολόγηση επισκευών και ενημέρωση πελατών
    • Επίλυση τεχνικών θεμάτων που αφορούν αντλιοστάσια
    • Επισκέψεις στο χώρο του πελάτη για αποκατάσταση βλαβών όταν κρίνεται απαραίτητο
    • Διαχείριση λογισμικού συστήματος ERP


    προσόντα

    Ο Υπεύθυνος Τεχνικής Υποστήριξης θα πρέπει να διαθέτει τα παρακάτω προσόντα:

    • Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ μηχανολόγου ή ηλεκτρολόγου μηχανικού
    • Προϋπηρεσία 5 ετών σε αντίστοιχο αντικείμενο
    • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
    • Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
    • Γνώση χρήσης SoftOne θα εκτιμηθεί
    • Άριστες επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
    • Δεξιότητες συντονισμού και διαχείρισης ομάδας
    • Πελατοκεντρική αντίληψη
    • Πνεύμα συνεργασίας

    πληροφορίες

    Αν είσαι έτοιμος να κάνεις το επόμενο βήμα στην καριέρα σου ως Υπεύθυνος Τεχνικής Υποστήριξης κάνε την αίτησή σου τώρα.

    Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε καθημερινά την Elena Vasileiou και ώρες 09:00-17:00 στο +30 2310 414 731.

    Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.