υποστήριξη πελατών στα ισπανικά - θεσσαλονίκη

Δημοσίευση
Επικοινωνία
george vogiatzis, randstad hellas
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
θεσσαλονίκη, κεντρική μακεδονία
Κλάδος
εξυπηρέτηση πελατών
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κωδικός θέσης εργασίας:
20466
Επικοινωνία
george vogiatzis, randstad hellas

Περιγραφή εργασίας

Μιλάτε Ισπανικά; Έχετε γεννηθεί, ζήσει ή εργαστεί στην Ιταλία & διακρίνεστε για τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες; Σας χαρακτηρίζει η υπομονή, η ευγένεια & η προσαρμοστικότητα;

Αν η Ισπανική είναι η μητρική σας γλώσσα ή έχετε κατακτήσει ένα άριστο επίπεδο σε αυτήν, τότε η θέση αυτή είναι ακριβώς αυτό που αναζητάτε.

Αρπάξτε την ευκαιρία & εργαστείτε από το σπίτι για μια πολυεθνική εταιρεία που επεκτείνεται διαρκώς, εξυπηρετώντας τους πελάτες μερικών εκ των μεγαλύτερων πολυεθνικών εταιρειών παγκοσμίως!

Η multilingual ομάδα της Randstad σας καλεί να συμμετάσχετε στα online live chat events που οργανώνει κάθε εβδομάδα. Δείτε παρακάτω τις επιλογές ώρας και μέρας :

Κάθε Τρίτη μεταξύ 16:00 και 17:00 (GMT +3). Εγγραφείτε εδώ.
Κάθε Πέμπτη μεταξύ 11:00 και 12:00 (GMT +3). Εγγραφείτε εδώ.

Θα έχετε την ευκαιρία να συναντήσετε διαδικτυακά την ομάδα και να συζητήσετε σχετικά με την θέση εργασίας που σας ενδιαφέρει πριν αποστείλετε την αίτησή σας. Είναι απλό, εύκολο και δωρεάν, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να εγγραφείτε σε κάποιο από το παραπάνω links.

παροχές

Το πακέτο αποδοχών που προσφέρει η εταιρεία στον/-ην Εκπρόσωπο Υποστήριξης Πελατών - Ισπανικά είναι: 

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών (14 μισθοί ετησίως)
  • Μηνιαία bonus
  • Εντατική & επί πληρωμή εκπαίδευση
  • Προοπτικές ανέλιξης μέσα στην εταιρεία
  • Υποστήριξη για τις καθημερινές σας μετακινήσεις
  • Πακέτο μετεγκατάστασης σε περίπτωση που διαμένετε μόνιμα εκτός Ελλάδας ή Αθηνών
  • Ασφάλιση & ιατρική περίθαλψη
  • Ειδικές προσφορές & εκπτώσεις για όλους τους εργαζόμενους

αρμοδιότητες

Ως Ο/Η Εκπρόσωπος Υποστήριξης Πελατών - Ισπανικά, οι κύριες αρμοδιότητες σας θα είναι:

  • Λειτουργείτε ως η πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης για όλους τους Ισπανόφωνους πελάτες
  • Απαντάτε στα εισερχόμενα αιτήματα μέσω εισερχομένων κλήσεων, online chats & emails
  • Δημιουργείτε στέρεες σχέσεις με τους Ισπανούς πελάτες, εξυπηρετώντας τους γρήγορα, αποτελεσματικά & με επαγγελματισμό
  • Παρέχετε εξαιρετική ποιότητα εξυπηρέτησης & καθοδήγησης 
  • Επιλύετε τεχνικά & μη προβλήματα

προσόντα

Στο ρόλο του/της  Εκπροσώπου Υποστήριξης Πελατών - Ισπανικά, χρειάζονται οι παρακάτω δεξιότητες: 

  • Εξαιρετική γνώση Ισπανικών 
  • Επαρκής κατανόηση της Αγγλικής γλώσσας
  • Εξοικείωση με την τεχνολογία
  • Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές & ακουστικές δεξιότητες
  • Σύνδεση στο διαδίκτυο (WiFi) σε συγκεκριμένη ταχύτητα & εξοικείωση με την τεχνολογία


πληροφορίες

Εάν βλέπετε τον εαυτό σας στη συγκεκριμένη θέση εργασίας, δεν έχετε παρά να κάνετε αίτηση τώρα

Για οποιαδήποτε ερώτηση ή διευκρίνιση, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά καλώντας στο +30 2166001370 ή στέλνοντας email στο multilingual@randstad.gr.

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις είναι απόλυτα εμπιστευτικές.  

#remote #workfromhome