υπεύθυνος πελατείας επιχειρήσεων/ιδιωτών λάρισα - λαρισα

Δημοσίευση
Επικοινωνία
anna vasileiou, randstad hellas
Τύπος εργασίας
εποχική
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
λαρισα, θεσσαλία
Κλάδος
τραπεζικός κλάδος
Τύπος εργασίας
εποχική
Κωδικός θέσης εργασίας:
20242
Επικοινωνία
anna vasileiou, randstad hellas

Περιγραφή εργασίας

Θεωρείτε τον εαυτό σας αρκετά οργανωτικό και και έχετε εμπειρία στον τραπεζικό κλάδο ως Υπεύθυνος πελατείες επιχειρήσεων/ιδιωτών; Είναι το ακαδημαϊκό σας υπόβαθρο πάνω στα οικονομικά, χρηματοοικονομικά ή την τραπεζική; Αν θέλετε να εμπλουτίσετε την καριέρα σας στον τραπεζικό κλάδο ως Υπεύθυνος πελατείες επιχειρήσεων/ιδιωτών, Κάντε αίτηση τώρα και αρπάξτε την ευκαιρία να εργαστείτε για μεγάλη ελληνική τράπεζα ως Υπεύθυνος πελατείες επιχειρήσεων/ιδιωτών.

παροχές

Σε περίπτωση που είσαι ο Υπεύθυνος πελατείας επιχειρήσεων/ιδιωτών που θα προσληφθεί, τότε θα έχεις:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον 

αρμοδιότητες

Οι αρμοδιότητες του Υπεύθυνου πελατείας επιχειρήσεων/ιδιωτών θα είναι να:

  • Υλοποιεί τους στόχους που θέτει η Διεύθυνση Καθυστερήσεων Λιανικής Τραπεζικής και συμβάλλει στην επίτευξή τους.
  • Μεριμνά για την τήρηση της στρατηγικής από τους Λειτουργούς του Περιφερειακού Κέντρου (Manager) ή για την τήρησή της στην περιοχή ευθύνης του (Γραφείο)
  • Πραγματοποιεί καθημερινά τηλεφωνικές επικοινωνίες με τους ανατεθειμένους πελάτες , δέχεται εντός του Κέντρου η/και επισκέπτεται πελάτες προκειμένου να συλλέξει πληροφορίες, στοιχεία και να προχωρήσει η διαπραγμάτευση για αναδιάρθρωση/ρύθμιση των οφειλών τους.
  • Υποβάλει αιτήματα για ρύθμιση οφειλών των πελατών, συγκεντρώνει τα απαραίτητα δικαιολογητικά, μεριμνά για την πληρότητά τους, τα προωθεί αρμοδίως για περαιτέρω ενέργειες και παρακολουθεί και προωθεί διαρκώς την εξέλιξη των αιτημάτων (Γραφείο).
  • Προετοιμάζει και ελέγχει συμβατικά έγγραφα και μεριμνά για την λήψη των υπογραφών.
  • Παρακολουθεί συστηματικά την τήρηση και υλοποίηση των αναδιαρθρώσεων/ρυθμίσεων των οφειλών των πελατών σύμφωνα με τις σχετικές εγκρίσεις και ενεργεί κατά τα προβλεπόμενα, όταν η εξυπηρέτηση των οφειλών δεν είναι ομαλή.
  • Αξιολογεί τη συνολική πορεία του έργου καθώς και το προσωπικό στο Περιφερειακό Κέντρο Ευθύνης του και προβαίνει σε διορθωτικές ενέργειες ή σε προτάσεις εκπαιδεύσεως (Manager)

προσόντα

Για να διεκδικήσεις τη θέση του Υπεύθυνου πελατείας επιχειρήσεων/ιδιωτών θα πρέπει να έχεις:

  • Τίτλος σπουδών ΑΕΙ/ΤΕΙ, κυρίως Οικονομικής ή Θετικής Κατευθύνσεως
  • Τραπεζική Εμπειρία υποχρεωτική, εμπειρία στη διαχείριση Επιχειρήσεων υποχρεωτική,εμπειρία σε θέση παρόμοιου αντικειμένου επιθυμητή.
  • Γνώση Αγγλικής γλώσσας
  • Γνώση MS OFFICE (Word, Excel)
  • Γνώση προβλεπόμενων για την θέση εφαρμογών/συστημάτων (π.χ. Qualco) θα εκτιμηθεί.
  • Βασικές γνώσεις οικονομικών και λογιστικής
  • Ικανότητα διαπραγμάτευσης
  • Ικανότητα πωλήσεων
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Προσήλωση στην επίτευξη στόχων
  • Κριτική ικανότητα
  • Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
  • Οργάνωση και μεθοδικότητα
  • Ευελιξία και προσαρμοστικότητα
  • Συνεργασία και ομαδικότητα

πληροφορίες

Anna Vasileiou
2106770523

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.