υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών - μαρούσι

Δημοσίευση
Επικοινωνία
Καλυψώ Αρώνη, Randstad Hellas
Τύπος εργασίας
εποχική
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
μαρούσι, αττική
Κλάδος
εξυπηρέτηση πελατών
Τύπος εργασίας
εποχική
Κωδικός θέσης εργασίας:
31061
Επικοινωνία
Καλυψώ Αρώνη, Randstad Hellas
Τηλέφωνο
+30 2166001308

περιγραφή εργασίας

Διαθέτετε πελατοκεντρική προσέγγιση και επικοινωνιακή δεξιότητα; Έχετε εμπειρία ως Υπεύθυνος Εξυπηρέτησης Πελατών και σας ενδιαφέρει να εξελιχθείτε επαγγελματικά σε μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες; Αν η απάντηση σας σε όλα τα παραπάνω είναι θετική, τότε είστε το κατάλληλο άτομο για την θεση του Υπεύθυνου Εξυπηρέτησης Πελατών. Κάντε αίτηση τώρα και αξιοποιήστε την ευκαιρία να εργαστείτε σε μία από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες ηλεκτρικών ειδών!

παροχές

Η εταιρεία για τη θέση Υπεύθυνος Εξυπηρέτησης Πελατών προσφέρει:

  • Ένταξη σε ομάδα αναγνωρισμένης πολυεθνικής εταιρείας
  • Γνωριμία με το πελατολόγιο αλλά και με τις δραστηριότητες της εταιρείας από την πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης
  • Άριστο περιβάλλον εργασίας και προοπτική εξέλιξης
  • Εργασία εξ αποστάσεως αφού έχει ολοκληρωθεί ο κύκλος εκπαιδεύσεων

αρμοδιότητες

Ως Υπεύθυνος Εξυπηρέτησης Πελατών θα έχετε τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση και εξυπηρέτηση του κέντρου επικοινωνίας μέσω email και τηλεφώνου
  • Παραχώρηση διαθέσιμων πληροφοριών για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών
  • Παρακολούθηση της ομαλής ολοκλήρωσης αιτημάτων των πελατών
  • Ενημέρωση πελατών για τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας
  • Καταχώρηση δεδομένων και στοιχείων νέων και υπαρχόντων πελατών
  • Διαχείριση παραπόνων με επαγγελματισμό και ευγένεια
  • Διατήρηση ισχυρών επαγγελματικών σχέσεων με τους πελάτες και τους συνεργάτες

προσόντα

Για τη θέση Υπεύθυνος Εξυπηρέτησης Πελατών χρειάζεται να διαθέτεις:

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • Γνώση SAP/ MS Office
  • Καλή προφορική και γραπτή επικοινωνία στα Αγγλικά
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές ικανότητες και πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Οργανωτικές δεξιότητες και ομαδικό πνεύμα

εμπειρία

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε τηλεφωνικό κέντρο απαραίτητη

πληροφορίες

Αν ενδιαφέρεστε για τη θέση Υπεύθυνος Εξυπηρέτησης Πελατών, μπορείτε να κάνετε την αίτησή σας τωρα! 

Για πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε στο +30 2166001308 και να ζητήσετε την Καλυψώ Αρώνη ή μέσω email στο caronis@randstad.gr.

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

#clientservicesgr #jobscustomerservicegr