Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας Δημοσίευση Τρίτη, 17 Μαΐου 2022 Τοποθεσία άγιος δημήτριος, αττική Κλάδος εξυπηρέτηση πελατών Τύπος εργασίας μόνιμη Κωδικός θέσης εργασίας: 34072 Επικοινωνία Καλυψώ Αρώνη, Randstad Hellas Τηλέφωνο +30 2166001308 Κάντε την αίτηση σας τώρα! Στείλτε αυτή τη θέση εργασίας με email Εκτύπωση περιγραφή εργασίας Διαθέτεις πελατοκεντρική προσέγγιση και επικοινωνιακές δεξιότητες; Έχεις εμπειρία ωςΥπεύθυνος Εισερχομένων Κλήσεων και σε ενδιαφέρει να εξελιχθείς επαγγελματικά σε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο της εξυπηρέτησης; Αν η απάντηση σου σε όλα τα παραπάνω είναι θετική, τότε είσαι το κατάλληλο άτομο για την θεση του/της Υπεύθυνος Εισερχομένων Κλήσεων. Κάνε αίτηση τώρα και αξιοποίησε την ευκαιρία να εργαστείς σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες! παροχές Η εταιρεία για τη θέση Υπεύθυνος Εισερχομένων Κλήσεων προσφέρει:σύμβαση αορίστου χρόνουανταγωνιστικό πακέτο μηνιαίων αποδοχώνένταξη σε ομάδα αναγνωρισμένης στον κλάδο εταιρείαςάριστο περιβάλλον εργασίας και προοπτική εξέλιξης αρμοδιότητες Ως Υπεύθυνος Εισερχομένων Κλήσεων θα έχεις τις παρακάτω αρμοδιότητες:διαχείριση και εξυπηρέτηση του κέντρου επικοινωνίας μέσω τηλεφώνουπαραχώρηση διαθέσιμων πληροφοριών για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατώνπαρακολούθηση της ομαλής ολοκλήρωσης αιτημάτων των πελατώνδιαχείριση παραπόνων με επαγγελματισμό και ευγένειαδιατήρηση ισχυρών επαγγελματικών σχέσεων με τους πελάτες και τους συνεργάτες προσόντα Για τη θέση Υπεύθυνος Εισερχομένων Κλήσεων χρειάζεται να διαθέτεις:γνώση CRM και MS Officeεξαιρετικές επικοινωνιακές ικανότητες και πελατοκεντρική προσέγγισηοργανωτικές δεξιότητες και ομαδικό πνεύμα εμπειρία προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε τηλεφωνικό κέντρο απαραίτητη πληροφορίες Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση Υπεύθυνος Εισερχομένων Κλήσεων, μπορείς να κάνεις την αίτησή σου τωρα! Για πληροφορίες μπορείς να επικοινωνήσεις στο +30 2166001308 και να ζητήσεις την Καλυψώ Αρώνη ή μέσω email στο caronis@randstad.gr.Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.#clientservicesgr #jobscustomerservicegr μοιραστείτε το! Facebook LinkedIn Twitter