υπάλληλος τηλεφωνικών ρυθμίσεων οφειλών - αθήνα

Δημοσίευση
Επικοινωνία
ioanna zygogianni, randstad hellas
Τύπος εργασίας
εποχική
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
αθήνα, αττική
Κλάδος
εξυπηρέτηση πελατών
Τύπος εργασίας
εποχική
Κωδικός θέσης εργασίας:
24328
Επικοινωνία
ioanna zygogianni, randstad hellas

Περιγραφή εργασίας

Διαθέτεις αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία σε ρυθμίσεις ληξιπρόθεσμων οφειλών στον τηλεφωνικό τομέα και θέλεις να εργαστείς σε ένα οργανωμένο πολυεθνικό περιβάλλον εταιρείας διαχείρισης απαιτήσεων ως υπάλληλος τηλεφωνικών ρυθμίσεων οφειλών; Είσαι επαγγελματίας του κλάδου, με κριτική ικανότητα και διαπραγματευτικές δεξιότητες και θέλεις να εξελιχθείς στο αντικείμενο των ληξιπρόθεσμων οφειλών; Αν η απάντηση είναι ναι, τότε δεν έχεις παρά να μας στείλεις το βιογραφικό σου για την θέση υπάλληλος τηλεφωνικών ρυθμίσεων οφειλών


παροχές

Η εταιρεία για τη θέση του/της υπαλλήλου τηλεφωνικών ρυθμίσεων οφειλών προσφέρει:

  • ένα σύγχρονο πολυεθνικό εργασιακό περιβάλλον με ανταγωνιστικές μισθολογικές αποδοχές
  • bonus επιβράβευσης σύμφωνα με την απόδοση της παραγωγικότητας
  • συνεχής εκπαίδευση και ενημέρωση σύμφωνα με την πολιτική της πολυεθνικής εταιρείας
  • εύκολη πρόσβαση μέσω ΜΜΜ
  • ασφαλές περιβάλλον εργασίας σύμφωνα με τις προδιαγραφές ασφαλείας που έχουν οριστεί εν μέσω covid-19

αρμοδιότητες

Στην θέση του/της υπαλλήλου τηλεφωνικών ρυθμίσεων οφειλών, οι κύριες αρμοδιότητές σου είναι:

  • η διαχείριση των ανατεθειμένων υποθέσεων μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • η διαπραγμάτευση με οφειλέτες οριστικής καθυστέρησης και Ν3869
  • η τηλεφωνική επικοινωνία ανά στάδιο ρύθμισης
  • η διερεύνηση πραγματικής δυνατότητας αποπληρωμή και περιουσιακής κατάστασης οφειλετών
  • ο συντονισμός νομικών ενεργειών
  • ο προγραμματισμός ραντεβού για την υπογραφή των απαιτούμενων συμβάσεων

προσόντα

Για τη θέση του/της υπαλλήλου τηλεφωνικών ρυθμίσεων οφειλών χρειάζεται να διαθέτεις:

  • εργασιακή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση ρυθμίσεων είναι απαραίτητη 
  • πελατοκεντρική προσέγγιση
  • επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
  • προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
  • αναλυτική σκέψη και κριτική ικανότητα

πληροφορίες

Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση του/της υπαλλήλου τηλεφωνικών ρυθμίσεων οφειλών μπορείς να κάνεις την αίτησή σου τώρα!

Για παραπάνω πληροφορίες εφόσον έχεις κάνει την αίτηση σου, κάλεσε στο +30 2106770523 και ζήτησε την Ιωάννα Ζυγογιάννη.

#clientservicesgr

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.