υπάλληλος τεχνικής υποστήριξης καταστήματος - βριλήσσια

Δημοσίευση
Επικοινωνία
ioanna zygogianni, randstad hellas
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
βριλήσσια, αττική
Κλάδος
εξυπηρέτηση πελατών
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κωδικός θέσης εργασίας:
21881
Επικοινωνία
ioanna zygogianni, randstad hellas

Περιγραφή εργασίας

Έχεις προϋπηρεσία και θέλεις να εξελιχθείς στην τεχνική υποστήριξη πελατών ως Υπάλληλος τεχνικής υποστήριξης καταστήματος; Είσαι επικοινωνιακός/ή, σου αρέσει η τεχνολογία και θέλεις να εργαστείς ως Υπάλληλος τεχνικής υποστήριξης καταστήματος;  Θέλεις να γίνεις μέλος εταιρείας με επώνυμες ηλεκτρονικές συσκευές ως Υπάλληλος τεχνικής υποστήριξης καταστήματος; Αν ναι, κάνε την αίτηση σου τώρα!


"Μην ξεχνάς, οι client services recruiters της Randstad σε προσκαλούν να συμμετάσχεις στο online chat event που πραγματοποιείται κάθε Πέμπτη από τις 16:00μμ έως τις 17:00μμ. για όλες τις θέσεις εργασίας μας. Κάνε την εγγραφή σου ΕΔΩ!" 


παροχές

H θέση Υπάλληλος τεχνικής υποστήριξης καταστήματος σου προσφέρει την δυνατότητα:

  • Ένταξης σε ομάδα αναγνωρισμένης εταιρείας ηλεκτρονικών ειδών
  • Γνωριμίας του πελατολογίου αλλά και των δραστηριοτήτων της εταιρείας από την πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης
  • Εσωτερικής εξέλιξης σύμφωνα με τις φιλοδοξίες σας

αρμοδιότητες

Ως Υπάλληλος τεχνικής υποστήριξης καταστήματος οι κύριες αρμοδιότητές σου θα είναι:

  • Εξυπηρέτηση πελατών και αναγνώριση προβλημάτων των συσκευών τους
  • Επίλυση βασικών βλαβών σε μαύρες συσκευές
  • Ενημέρωση σχετικά με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της εταιρείας
  • Επίλυση τεχνικών αποριών με πελατοκεντρική προσέγγιση και ευγένεια προς τον πελάτη
  • Καταχώρηση δεδομένων στο πληροφοριακό σύστημα και καθημερινή αρχειοθέτηση των αιτημάτων και εγγραφών

προσόντα

Για την θέση του/της Υπαλλήλου τεχνικής υποστήριξης καταστήματος χρειάζονται οι ακόλουθες δεξιότητες:

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση ή θέση τηλεφωνικής τεχνικής υποστήριξης θα εκτιμηθεί
  • Γνώση Αγγλικών (γραφή, ανάγνωση, ομιλία)
  • Γνώση υπολογιστή (Windows, MS Office)
  • Προϋπηρεσία σε εξυπηρέτηση πελατών θα εκτιμηθεί 
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες και πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Ικανότητα ομαδικής συνεργασίας


πληροφορίες

Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση του/της Υπαλλήλου Εξυπηρέτησης Πελατών Καταστήματος, μπορείς να κάνεις την αίτηση σου τώρα!

Για πληροφορίες τηλεφώνησε  στο +30 216 6001344 και μπορείς να ζητήσεις την Ζυγογιάννη Ιωάννα

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.