υπάλληλος εξυπηρέτησης εισερχομένων κλήσεων - n.σμύρνη

Δημοσίευση
Επικοινωνία
ioanna zygogianni, randstad hellas
Τύπος εργασίας
εποχική
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
n.σμύρνη, αττική
Κλάδος
εξυπηρέτηση πελατών
Τύπος εργασίας
εποχική
Κωδικός θέσης εργασίας:
24541
Επικοινωνία
ioanna zygogianni, randstad hellas

Περιγραφή εργασίας

Διαθέτεις προυπηρεσία στην εξυπηρέτηση πελατών, πελατοκεντρική προσέγγιση και αναπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες; Ψάχνεις part time εργασία ως υπάλληλος εξυπηρέτησης εισερχομένων κλήσεων που να μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σου στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας; 

Αν η απάντησή σου είναι θετική, κάνε αίτηση τώρα και άρπαξε την ευκαιρία να εργαστείς στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών ως υπάλληλος εξυπηρέτησης εισερχομένων κλήσεων.

παροχές

H θέση υπάλληλος εξυπηρέτησης εισερχομένων κλήσεων σου προσφέρει την δυνατότητα:

  • 6ωρης εργασίας με σταθερό ωράριο
  • πολύ ευχάριστου εργασιακού κλίματος, οργανωμένου και φιλικού 
  • γνώση των δραστηριοτήτων της εταιρείας και γνωριμία του πελατολογίου από την πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης 
  • ασφαλές περιβάλλον εργασίας σύμφωνα με τις προδιαγραφές ασφαλείας που έχουν οριστεί εν μέσω covid-19
  • εύκολη πρόσβαση μέσω ΜΜΜ

αρμοδιότητες

 Οι αρμοδιότητές σου ως υπάλληλος εξυπηρέτησης εισερχομένων κλήσεων θα είναι:

  • εξυπηρέτηση των πελατών για τις υπηρεσίες που εκπροσωπεί η εταιρεία μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας και αλληλογραφίας
  • διαχείριση υπάρχοντος πελατολογίου και αύξηση των νέων συνεργασιών με επαγγελματικό και ευχάριστο τρόπο
  • παρακολούθηση της ομαλής ολοκλήρωσης αιτημάτων των πελατών 
  • επίλυση προβλημάτων και προώθηση λύσεων σε νέο και υπάρχον πελατολόγιο
  • καταχώρηση δεδομένων και στοιχείων νέων και υπαρχόντων πελατών
  • συνεργασία με τα τμήματα της εταιρίας για την σωστή διακπεραίωση αιτημάτων

προσόντα

Για την θέση του/της υπαλλήλου εξυπηρέτησης εισερχομένων κλήσεων χρειάζονται οι ακόλουθες δεξιότητες:

  • προϋπηρεσία 1 έτους σε αντίστοιχο ρόλο σε τηλεφωνικό κέντρο
  • κάτοχος ττυχίου ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • άριστη προφορική και γραπτή επικοινωνία στα Αγγλικά
  • πελατοκεντρική προσέγγιση
  • εξαιρετικές επικοινωνιακές ικανότητες
  • καλές διπλωματικές δεξιότητες
  • ικανότητα συνδυασμού εργασιών
  • ομαδικό πνεύμα

πληροφορίες

Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση του/της υπαλλήλου εξυπηρέτησης εισερχομένων κλήσεων, μπορείς να κάνεις την αίτησή σου τώρα!

Για πληροφορίες τηλεφωνήστε στο +30 216 6001344 και μπορείτε να ζητήσετε την Ιωάννα Ζυγογιάννη.


Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

#customerservicegr