υπάλληλος ενημέρωσης οφειλετών - αθήνα

Δημοσίευση
Επικοινωνία
ioanna zygogianni, randstad hellas
Τύπος εργασίας
εποχική
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
αθήνα, αττική
Κλάδος
εξυπηρέτηση πελατών
Τύπος εργασίας
εποχική
Κωδικός θέσης εργασίας:
24205
Επικοινωνία
ioanna zygogianni, randstad hellas

Περιγραφή εργασίας

Έχεις εμπειρία ως Υπάλληλος Ενημέρωσης Οφειλετών και σε ενδιαφέρει να απασχοληθείς σε μεγάλη εταιρία διαχείρισης απαιτήσεων ενημερώνοντας αποκλειστικά τραπεζικό πελατολογίο; Διαθέτεις ισχυρές διαπραγματευτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες; Τότε, άδραξε την ευκαιρία και κάνε αίτηση για να ενταχθείς ως Υπάλληλος Ενημέρωσης Οφειλετών στο τραπεζικό προιόν!


παροχές

Η εταιρεία για τη θέση του/της Υπαλλήλου Ενημέρωσης Οφειλετών προσφέρει:

  • οργανωμένο και φιλικό εργασιακό περιβάλλον 
  • ανταγωνιστικές μισθολογικές απολαβές
  • bonus επίτευξης στόχων 
  • ευκαιρίες μάθησης & εκπαίδευσης 

αρμοδιότητες

Οι αρμοδιότητές σας ως Υπάλληλος Ενημέρωσης Οφειλετών θα είναι:

  • τηλεφωνική ενημέρωση πελατών για τις οφειλές τους και για τα πιθανά σενάρια αποπληρωμής
  • ρύθμιση οικονομικών εκκρεμοτήτων και διακανονισμό των δόσεων
  • καταχώρηση δεδομένων και πληροφοριών της επικοινωνίας με τον πελάτη στο σύστημα

προσόντα

Για τη θέση Υπάλληλος Ενημέρωσης Οφειλετών είναι απαραίτητα τα παρακάτω προσόντα:

  • πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ, επιθυμητό
  • προϋπηρεσία 1-2 έτη σε ανάλογη θέση, κατά προτίμηση σε δικηγορικό γραφείο ή εισπρακτική εταιρία
  • ισχυρές επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
  • πολύ καλή χρήση Η/Υ 
  • οργανωτικές δεξιότητες
  • πελατοκεντρική αντίληψη


πληροφορίες

Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση του/της Υπαλλήλου Ενημέρωσης Οφειλετών μπορείς να κάνεις την αίτησή σου τώρα!

Για πληροφορίες κάλεσε στο +30 2106770523 και μπορείς να ζητήσεις την Ζυγογιάννη Ιωάννα


Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

#customerservicegr