υπάλληλος διεύθυνσης οριστικών καθυστερήσεων - αθήνα

Δημοσίευση
Επικοινωνία
maria stavraki, randstad hellas
Τύπος εργασίας
εποχική
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
αθήνα, αττική
Κλάδος
εξυπηρέτηση πελατών
Τύπος εργασίας
εποχική
Κωδικός θέσης εργασίας:
23653
Επικοινωνία
maria stavraki, randstad hellas

Περιγραφή εργασίας

Διαθέτεις αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία σε νομικές ενέργειες γραφείου κόκκινων δανείων ως υπάλληλος διεύθυνσης οριστικών καθυστερήσεων και θέλεις να εργαστείς σε ένα οργανωμένο πολυεθνικό περιβάλλον εταιρείας διαχείρισης απαιτήσεων; Είσαι επαγγελματίας του κλάδου, με αναλυτική σκέψη και κριτική ικανότητα ώστε να αναλαμβάνεις πρωτοβουλίες και να παίρνεις τις κατάλληλες αποφάσεις; Αν η απάντηση είναι ναι, τότε δεν έχεις παρά να μας στείλεις το βιογραφικό σου για την θέση υπάλληλος διεύθυνσης οριστικών καθυστερήσεων. 


παροχές

Η εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων για τη θέση του υπάλληλου διεύθυνσης οριστικών καθυστερήσεων προσφέρει:

  • ένα σύγχρονο πολυεθνικό εργασιακό περιβάλλον με ανταγωνιστικές μισθολογικές αποδοχές
  • συνεχής εκπαίδευση και ενημέρωση σύμφωνα με την πολιτική της πολυεθνικής εταιρείας
  • τις πιο σύγχρονες διεθνείς πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης δεδομένων
  • ιδιωτική ασφάλεια υγείας με προνομιούχες παροχές
  • διαρκώς ανανεούμενες εξάμηνες συμβάσεις 
  • εύκολη πρόσβαση μέσω ΜΜΜ

αρμοδιότητες

Στην θέση υπάλληλος διεύθυνσης οριστικών καθυστερήσεων, οι κύριες αρμοδιότητές σου είναι:

  • η διαχείριση και η παρακολούθηση αναγκαστικής είσπραξης ή ρευστοποίησης μη εξυπηρετούμενων επιχειρηματικών δανείων (SBL)
  • η παρακολούθηση και ο συντονισμός νομικών ενεργειών που αφορούν σε διαταγές πληρωμής, αναγκαστικές προσημειώσεις, κατασχέσεις και πλειστηριασμούς
  • η υποβολή εισηγήσεων στις αρμόδιες Επιτροπές της Εταιρείας
  • η υποβολή προτάσεων για βέλτιστη διαχείριση χαρτοφυλακίου

προσόντα

Για την θέση υπάλληλος διεύθυνσης οριστικών καθυστερήσεων, χρειάζεται να διαθέτεις:

  • πτυχίο ΑΤΕΙ/ΑΕΙ διοικητικών ή οικονομικών σπουδών 
  • πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
  • εξαιρετική γνώση Microsoft Office, ιδιαίτερα Excel & PowerPoint
  • Πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας
  • Αναλυτική σκέψη και κριτική ικανότητα
  • Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών και λήψης αποφάσεων
  • Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
  • Δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών ζητημάτων υπό στενά χρονικά πλαίσια

πληροφορίες

Χρειάζεσαι περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις για την θέση υπάλληλου διεύιυνσης οριστικών καθυστερήσεων; Μπορείς να ζητήσεις τη Μαρία Σταυράκη ή στείλε μου email στο mstavraki@randstad.gr. Κάνε την αίτησή σου τώρα! #clientservicesgr

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.