τραπεζικός υπάλληλος npl πάτρα - πατρα

Δημοσίευση
Επικοινωνία
anna vasileiou, randstad hellas
Τύπος εργασίας
εποχική
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
πατρα, πελοπόννησος
Κλάδος
τραπεζικός κλάδος
Τύπος εργασίας
εποχική
Κωδικός θέσης εργασίας:
20230
Επικοινωνία
anna vasileiou, randstad hellas

Περιγραφή εργασίας

Θεωρείτε τον εαυτό σας αρκετά οργανωτικό και δείχνετε ενδιαφέρον να εργαστείτε στον τραπεζικό κλάδο ως Τραπεζικός υπάλληλος; Είναι το ακαδημαϊκό σας υπόβαθρο πάνω στα οικονομικά, χρηματοοικονομικά ή την τραπεζική; Αν θέλετε να ξεκινήσετε ή να εμπλουτίσετε την καριέρα σας στον τραπεζικό κλάδο ως Τραπεζικός υπάλληλος, Κάντε αίτηση τώρα και αρπάξτε την ευκαιρία να εργαστείτε για μεγάλη ελληνική τράπεζα ως Τραπεζικός υπάλληλος.

παροχές

Σε περίπτωση που είσαι ο τραπεζικός υπάλληλος που θα προσληφθεί, τότε θα έχεις:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον 

αρμοδιότητες

Οι αρμοδιότητες του τραπεζικού υπαλλήλου θα είναι να:

  • Υλοποιεί τους στόχους που θέτει η Διεύθυνση Καθυστερήσεων Λιανικής Τραπεζικής και συμβάλλει στην επίτευξή τους.
  • Πραγματοποιεί καθημερινά τηλεφωνικές επικοινωνίες με τους ανατεθειμένους πελάτες , δέχεται εντός του Κέντρου η/και επισκέπτεται πελάτες προκειμένου να συλλέξει πληροφορίες, στοιχεία και να προχωρήσει η διαπραγμάτευση για αναδιάρθρωση/ρύθμιση των οφειλών τους.
  • Υποβάλει αιτήματα για ρύθμιση οφειλών των πελατών, συγκεντρώνει τα απαραίτητα δικαιολογητικά, μεριμνά για την πληρότητά τους, τα προωθεί αρμοδίως για περαιτέρω ενέργειες και παρακολουθεί και προωθεί διαρκώς την εξέλιξη των αιτημάτων.
  • Προετοιμάζει και ελέγχει συμβατικά έγγραφα και μεριμνά για την λήψη των υπογραφών.
  • Παρακολουθεί συστηματικά την τήρηση και υλοποίηση των αναδιαρθρώσεων/ρυθμίσεων των οφειλών των πελατών σύμφωνα με τις σχετικές εγκρίσεις και ενεργεί κατά τα προβλεπόμενα, όταν η εξυπηρέτηση των οφειλών δεν είναι ομαλή.

προσόντα

Για να διεκδικήσεις τη θέση του τραπεζικού υπαλλήλου θα πρέπει να έχεις:

  • Τίτλος σπουδών ΑΕΙ/ΤΕΙ, κυρίως Οικονομικής ή Θετικής Κατευθύνσεως
  • Εμπειρία σε θέση παρόμοιου αντικειμένου ή/και Τραπεζική εμπειρία είναι επιθυμητή.
  • Γνώση Αγγλικής γλώσσας
  • Γνώση MS OFFICE (Word, Excel)
  • Γνώση προβλεπόμενων για την θέση εφαρμογών/συστημάτων (π.χ. Qualco) θα εκτιμηθεί.
  • Βασικές γνώσεις οικονομικών και λογιστικής
  • Ικανότητα διαπραγμάτευσης
  • Ικαντητα πωλήσεων
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Προσήλωση στην επίτευξη στόχων
  • Κριτική ικανότητα
  • Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
  • Οργάνωση και μεθοδικότητα
  • Ευελιξία και προσαρμοστικότητα
  • Συνεργασία και ομαδικότητα

πληροφορίες

Anna Vasileiou
2106770523

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Please note that for transparency and equity reasons, only those applications made online via our site will be assessed. After the screening of all the CVs received, we will only contact the candidates who meet the requirements of the job to arrange an interview. ​ All applications are considered strictly confidential.