τεχνική υποστήριξη πελατών-call center in θεσσαλονίκη

Δημοσίευση
Επικοινωνία
christina sterkesi, randstad hellas
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
θεσσαλονίκη, κεντρική μακεδονία
Κλάδος
εξυπηρέτηση πελατών
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κωδικός θέσης εργασίας:
13413
Επικοινωνία
christina sterkesi, randstad hellas
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περιγραφή εργασίας

Είσαι επικοινωνιακός, σου αρέσει η τεχνολογία και θέλεις να εργαστείς ως Υπάλληλος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στην Τεχνική Υποστήριξη Πελατών; Ψάχνεις part time ευέλικτη εργασία; Θέλεις να γίνεις μέλος μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας στην Τεχνική Υποστήριξη Πελατών;

Αν έχεις αυτά τα χαρακτηριστικά, κάνε αίτηση τώρα και άρπαξε την ευκαιρία να εργαστείς σε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην εξυπηρέτηση πελατών ως Υπάλληλος Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών-Call Center. Στείλε μας το βιογραφικό σου ιδανικά στα αγγλικά.

παροχές

H θέση Υπάλληλος Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών-Call Center σου προσφέρει την δυνατότητα:

  • 6ωρης εργασίας σύμφωνα με τις δυνατότητες των υποψηφίων και τις ανάγκες που προκύπτουν
  • Ενός πολύ ευχάριστου εργασιακού κλίματος, οργανωμένου και φιλικού περιβάλλοντος εργασίας
  • Ένταξης σε ομάδα αναγνωρισμένης πολυεθνικής εταιρείας

αρμοδιότητες

 Οι αρμοδιότητές σου στο τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών-Call Center θα είναι:

  • Εξυπηρέτηση των πελατών για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που εκπροσωπεί η εταιρεία μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Παρακολούθηση της ομαλής ολοκλήρωσης αιτημάτων των πελατών 
  • Επίλυση προβλημάτων και προώθηση λύσεων σε νέο και υπάρχον πελατολόγιο
  • Καταχώρηση δεδομένων και στοιχείων νέων και υπαρχόντων πελατών
  • Διαχείριση παραπόνων με επαγγελματισμό και ευγένεια
  • Διατήρηση ισχυρών επαγγελματικών σχέσεων με τους πελάτες και τους συνεργάτες

προσόντα

Για την θέση του Υπαλλήλου Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών-Call Center χρειάζονται οι ακόλουθες δεξιότητες:

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε τηλεφωνικό κέντρο, θα εκτιμηθεί
  • Καλή προφορική και γραπτή επικοινωνία στα Αγγλικά
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές ικανότητες
  • Καλές διπλωματικές δεξιότητες
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Ευγένεια

πληροφορίες

Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση του Υπαλλήλου Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών-Call Center, μπορείς να κάνεις την αίτησή σου τώρα! Στείλε μας το βιογραφικό σου ιδανικά στα αγγλικά.

Για πληροφορίες τηλεφώνησε στο +30 2310414731.


Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Please note that for transparency and equity reasons, only those applications made online via our site will be assessed. After the screening of all the CVs received, we will only contact the candidates who meet the requirements of the job to arrange an interview. ​ All applications are considered strictly confidential.