σύμβουλος πωλήσεων in αττική

Δημοσίευση
Επικοινωνία
ilia lymberopoulou, randstad hellas
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
αττική
Κλάδος
πωλήσεις, μάρκετινγκ & λιανικό εμπόριο
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κωδικός θέσης εργασίας:
12920
Επικοινωνία
ilia lymberopoulou, randstad hellas
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περιγραφή εργασίας

Έχεις εμπειρία στις πωλήσεις υπηρεσίας και ειδικά στην ανάπτυξη πελατολογίου;

Θέλεις να κάνεις το επόμενό σου βήμα σαν Σύμβουλος Πωλήσεων σε μία εταιρεία ηγέτιδα στον χώρο της φύλαξης και διαχείρισης φυσικών και ηλεκτρονικών αρχείων;

Τότε αυτή η ευκαιρία σε ενδιαφέρει!

παροχές

Η εταιρεία προσφέρει στον Σύμβουλο Πωλήσεων τα παρακάτω:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Παροχή προγράμματος ιδιωτικής ασφάλισης
  • Εργασία σε ένα δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχή εκπαίδευση & επιμόρφωση
  • Δυνατότητες εξέλιξης σε ένα δυναμικό περιβάλλον εργασίας

αρμοδιότητες

Τα καθήκοντα του Συμβούλου Πωλήσεων είναι:

  • Να είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων.
  • Να διαμορφώνει, εκπονεί  και υποβάλλει τις προσφορές προς τους πελάτες, αναγνωρίζοντας τις ανάγκες τους σε βάθος και προσφέροντάς τους τις κατάλληλες λύσεις. 
  • Να διαπραγματεύεται το εμπορικό σκέλος με τον πελάτη και είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ του πελάτη και του Νομικού τμήματος της εταιρείας κατά την σύνταξη της σύμβασης.
  • Να αναγνωρίζει ανάγκες upselling & cross selling σε ήδη υπάρχοντες πελάτες.
  • Να εκπαιδεύεται συνεχώς σε ήδη υπάρχουσες και νέες υπηρεσίες ολοκληρωμένης φύλαξης & διαχείρισης αρχείων. 
  • Να γνωρίζει, παρακολουθεί και αξιολογεί σε βάθος τις τάσεις τόσο στην Ελληνική όσο και στις διεθνείς αγορές σε τεχνολογικό και οικονομικό επίπεδο, προκειμένου να αναγνωρίσει ευκαιρίες σε νέες αγορές. 

προσόντα

Τα απαραίτητα προσόντα του Συμβούλου Πωλήσεων είναι:

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ ή και μεταπτυχιακό τίτλο με κατεύθυνση/εξειδίκευση σε τεχνολογικό ή οικονομικό προσανατολισμό.
  • Εμπειρία τουλάχιστον 4 ετών σε αντίστοιχη θέση ανάπτυξης πωλήσεων.
  • Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας.
  • Ευχέρεια χρήσης πληροφοριακών συστημάτων και χειρισμού των εφαρμογών MS Office. 
  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες.
  • Πελατοκεντρική νοοτροπία.
  • Επαφή με διεθνές περιβάλλον εργασίας θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν.

πληροφορίες

Ήλια Λυμπεροπούλου
2106770523

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.