συντονιστής εξυπηρέτησης πελατών - πειραιάς

Δημοσίευση
Επικοινωνία
Ευτερπη Μαρια Παλαμουτση, Randstad Hellas
Τύπος εργασίας
εποχική
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
πειραιάς, αττική
Κλάδος
εξυπηρέτηση πελατών
Τύπος εργασίας
εποχική
Κωδικός θέσης εργασίας:
34182
Επικοινωνία
Ευτερπη Μαρια Παλαμουτση, Randstad Hellas
Τηλέφωνο
+30 6940891520

περιγραφή εργασίας

Είσαι επικοινωνιακός/ή και θέλεις να απασχοληθείς σε ένα από τα μεγαλύτερα ναυτιλιακά πρακτορεία; Ενθουσιάζεσαι στην ιδέα της επικοινωνίας και της επίλυσης αιτημάτων πελατών, ώστε να εργαστείς ως Συντονιστής Εξυπηρέτησης Πελατών ;

Αν η απάντηση σου σε όλα τα παραπάνω είναι θετική, τότε κάνε την αίτησή σου τώρα και διεκδίκησε μία θέση εργασίας ως Συντονιστής Εξυπηρέτησης Πελατών

παροχές

H εταιρεία προσφέρει για την θέση του/της Συντονιστή Εξυπηρέτησης Πελατών τα εξής:

  • Ελκυστικό πακέτο συνθηκών απασχόλησης

αρμοδιότητες

Ως ΣυντονιστήςΕξυπηρέτησης Πελατών, οι κύριες αρμοδιότητές σου θα είναι:

  • Εξυπηρέτηση και διαχείριση κρατήσεων των πελατών 
  • Παρακολούθηση της διαθεσιμότητας εξοπλισμού για τα κρατημένα κοντέινερ
  • Καταχώριση δεδομένων και διατήρηση ιστορικού των αιτημάτων
  • Καθοδήγηση των πελατων για την παροχή απαιτούμενων εγγράφων

προσόντα

Προκειμένου να ανταποκρίνεται το προφίλ σου στις απαιτήσεις της θέσης του/της Συντονιστή Εξυπηρέτησης Πελατών, χρειάζονται οι παρακάτω δεξιότητες:

  • Πτυχίο ΑΕΙ,κατα προτίμηση σε Logistics/ Διοίκηση
  • πολύ καλή γνώση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας
  • άριστη χρήση Η/Υ

δεξιότητες

  • πελατοκεντρική προσέγγιση
  • άριστες επικοινωνιακές ικανότητες
  • ομαδικό πνεύμα

εμπειρία

  • εργασιακή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση εξυπηρέτησης πελατών θα εκτιμηθεί

πληροφορίες

Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση του/της Συντονιστή Εξυπηρέτησης Πελατών  μπορείς να κάνεις την αίτησή σου τώρα!

Για παραπάνω πληροφορίες εφόσον έχεις κάνει την αίτηση σου, κάλεσε στο +306940891520  και ζήτησε την ζητήσετε την Ευτέρπη Παλαμουτσή  ή μέσω email στο epalamoutsi@randstad.gr.

#clientservicesgr

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές. Please note that for transparency and equity reasons, only those applications made online via our site will be assessed. After the screening of all the CVs received, we will only contact the candidates who meet the requirements of the job to arrange an interview. ​ All applications are considered strictly confidential.