εξυπηρέτηση πελατών στα σουηδικά - εργασία από το σπίτι - αθήνα

Δημοσίευση
Επικοινωνία
alexandros batsas, randstad hellas
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κάντε την αίτηση σας τώρα!

Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας

Δημοσίευση
Τοποθεσία
αθήνα, αττική
Κλάδος
εξυπηρέτηση πελατών
Τύπος εργασίας
μόνιμη
Κωδικός θέσης εργασίας:
21655
Επικοινωνία
alexandros batsas, randstad hellas

Περιγραφή εργασίας

Μιλάτε Σουηδικά; Κατέχετε σε εξαιρετικό επίπεδο τη Σουηδική γλώσσα & διακρίνεστε για τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες; Σας χαρακτηρίζει η υπομονή, η ευγένεια & η προσαρμοστικότητα;

Αν μιλάτε απταίστως τα Σουηδικά & αναζητάτε εργασία στην οποία θα μπορέσετε άμεσα να προσληφθείτε δουλεύοντας από το σπίτι αρχικά τη δύσκολη αυτή περίοδο, τότε η ευκαιρία αυτή είναι ακριβώς αυτό που αναζητάτε!

Θα θέλατε πρώτα να μάθετε πως η διαδικασία πρόσληψης έχει επηρεαστεί από την τρέχουσα κατάσταση με τον Covid-19 και ποιες δυνατότητες δίνονται στους ενδιαφερόμενους/ -μενες υποψηφίους/ -ες ;

Η multilingual ομάδα της Randstad σας καλεί να συμμετάσχετε στα online live chat events που οργανώνει κάθε εβδομάδα.

Κάθε Τρίτη μεταξύ 16:00 και 17:00 (GMT +2). Εγγραφείτε εδώ.
Κάθε Πέμπτη μεταξύ 11:00 και 12:00 (GMT +2). Εγγραφείτε εδώ.

Θα έχετε την ευκαιρία να συναντήσετε διαδικτυακά την ομάδα και να συζητήσετε σχετικά με την επαγγελματική πραγματικότητα γύρω από τον Covid-19 και όχι μόνο. Είναι απλό, εύκολο και δωρεάν, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να εγγραφείτε σε κάποιο από το παραπάνω links.

Σε περίπτωση που θέλετε περισσότερες πληροφορίες ή έχετε περαιτέρω ερωτήσεις μη διστάσετε να καλέσετε στο 210 6770523 ή να στείλετε email στο multilingual@randstad.gr

παροχές

Το πακέτο που προ για τη θέση Εξυπηρέτηση πελατών στα Σουηδικά - Εργασία από το σπίτι περιλαμβάνει : 

  • Μισθό διπλάσιο του βασικού (14 μισθοί ετησίως)
  • Μηνιαία bonus απόδοσης
  • Εντατική και επί πληρωμή τηλ-εκπαίδευση 
  • Πλήρη εξοπλισμό για τη δυνατότητα εργασίας από το σπίτι
  • Προοπτικές εξέλιξης μέσα στην εταιρεία
  • Ιδιωτική ασφάλιση
  • Άμεση πρόσληψη

αρμοδιότητες

Οι κύριες αρμοδιότητες στο ρόλο Εξυπηρέτηση πελατών στα Σουηδικά - Εργασία από το σπίτι θα περιλαμβάνουν:

  • Να λειτουργείτε ως η πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης για όλους τους Σοηδόφωνους πελάτες
  • Να απαντάτε στα εισερχόμενα αιτήματα μέσω εισερχομένων κλήσεων, online chats & emails
  • Να παρέχετε εξαιρετική ποιότητα εξυπηρέτησης & καθοδήγησης 
  • Να επιλύετε τεχνικά & μη τεχνικά προβλήματα όπου απαιτείται

προσόντα

Στην Εξυπηρέτηση πελατών στα Σουηδικά - Εργασία από το σπίτι, χρειάζονται τα παρακάτω:

  • Εξαιρετική γνώση Σουηδικών
  • Επαρκής κατανόηση της Αγγλικής γλώσσας μιας και η εκπαίδευση διδάσκεται στα Αγγλικά
  • Σύνδεση στο διαδίκτυο (WiFi) σε συγκεκριμένη ταχύτητα & εξοικείωση με την τεχνολογία
  • Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές & ακουστικές δεξιότητες


πληροφορίες

Εάν βλέπετε τον εαυτό σας στη συγκεκριμένη θέση εργασίας, δεν έχετε παρά να κάνετε αίτηση τώρα

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις είναι απόλυτα εμπιστευτικές.

#remote #workfromhome